شرکتهای ایرانی

توری حصاری چیست؟

توری حصاری یکی از محصولات پرکاربرد در صنایع مفتولی است. یکی از ویژگی های این محصول زیبا، برخورداری از چشمه های لوزی شکل در فواصل مختلف است. توری حصاری به دو شکل اتوماتیک و دستی بافته می‎شود و ارتفاع آن از نیم متر تا سه متر است. مفتولی که برای بافت این محصول بی نظیر به کار می‎رود بین ۲ الی ۴٫۷۵ متغیر است که میزان دقیق آن را سفارش مشتری مشخص می‎کند.

توری حصاری

مفتولی که برای تولید توری حصاری به کار می‎رود مفتول گالوانیزه است که به دو صورت گالوانیزه گرم و سرد به بازار ارائه می‎شود. نوع سرد معمولا مفتول های چینی هستند که قیمت و کیفیت آنها پایین تر است و ما آن را برای مناطق شرجی و مرطوب به هیچ وجه توصیه نمی‎کنیم. نوع مفتول گالوانیزه گرم نیز اکثرا ایرانی است و در برابر شرایط بد آب و هوایی از دوام بالایی برخوردار است و در روند بافت توری در برابر پیچیش، انعطاف بالایی دارد.

رول های توری حصاری با طول ۱۵ متر ارائه می‎شوند و با توجه به درخواست مشتری می‎توان آن را زیاد یا کم کرد. وزن توری حصاری با توجه به شرایط تولید آن مثل اندازه چشمه و قطر مفتول تعیین می‎شود و با افزایش قطر مفتول و یا کاهش اندازه چشمه رول ها سنگین تر خواهند شد. واضح است که اگر قطر مفتول کاهش پیدا کرده و یا اندازه چشمه افزایش یابد وزن رولی که تولید می‎شود نیز کاهش می‎یابد و در قیمت این محصول کارآمد بسیار موثر است.

روش های تولید توری حصاری

تولید توری حصاری به دو نوع انجام می‎شود. نوع اول با مفتول گالوانیزه گرم است و نوع دوم با روکش pvc انجام می‎شود. در مدل اول برخورداری از روکش گالوانیزه گرم باعث افزایش طول عمر و دوام بالای محصول در مقابل فرسودگی، خوردگی، اشعه های خورشید و شرایط نامساعد جوی می‎شود به گونه ای که طول عمر محصول تا بیشتر از ۴۰ سال افزایش می‎یابد.

در نوع دوم روکش پی وی سی روی مفتول گالوانیزه گرم قرار گرفته و دوام محصول را بسیار بالا می‎برد. در جاهایی که ظرافت و زیبایی از اهمیت بیشتری برخوردار است، مثل پارکها یا استادیوم ها، این نوع از روکش مورد استفاده قرار می‎گیرد. علاوه بر این وجود یک لایه pvc روی مفتول باعث افزایش دوام و مقاومت توری حصاری می‎شود. این محصول کارآمد با تنوع رنگ بالا از زیبایی چشمگیری برخوردار است.

توری حصاری

قیمت توری حصاری

توری حصاری ساخته شده از محصولات مفتولی است. این محصول کاربردی و پرفروش قیمت های مختلفی دارد و معمولا برای حصارکشی زمین های کشاورزی و مزارع به کار می‎رود و با داشتن مشخصات فنی مثل سایز چشمه، جنس مفتول و ضخامت مفتول به انواع مختلفی تقسیم می‎شود.

قیمت توری حصاری وابسته به مشخصات فنی آن است و با توجه به اندازه چشمه و نوع مفتول قیمت گذاری می‎شود. بنابراین باید قبل از خرید توری حصاری به جنس این محصول بی نظیر توجه فراوان داشت.

توری حصاری

شما می‎توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با توری حصاری به وب سایت آهن آصف مراجعه کنید و با استعلام قیمت توری حصاری، به صورت آنلاین اقدام به خرید این محصول پرکاربرد نمایید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما و پیگیری سفارشات شما هستند.

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا