شرکتهای ایرانی

کاربرد چسب ۱۲۳ در صنایع ساختمانی

کاربرد چسب ۱۲۳ در صنایع ساختمانی

چسب ۱۲۳ در صنایع ساختمانی یکی از پرکاربردترین‌ها است. این چسب‌ها در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند و هر یک از کارایی ویژه‌ای برخوردار هستند. انواع این چسب‌ها برای نماسازی در محیط ساختمان نیز به کار می‌روند. اتصال انواع قطعات ساختمانی با استفاده از این چسب‌ها به‌سهولت انجام می‌شود.

کاربرد چسب ۱۲۳ در صنایع ساختمانی

معرفی انواع چسب ۱۲۳

چسب ۱۲۳ بر اساس نوع متریال مصرفی در فرایند ساخت و آماده سازی، دسته‌بندی‌های مختلفی دارد. هر یک از مدل‌های این چسب‌ها از برندهای به خصوصی ارائه می‌شوند. انواع برندهای مپل مکس، تاپ فیکس، مپل، فیکس، نیوباند، اینسرت باند، نیوفیکس و … در میان برترین چسب‌های ۱۲۳ قرار گرفته و هر یک در بسته بندی‌هایی با وزن به خصوص ارائه می‌شوند.

برای خرید چسب ۱۲۳ از هر یک از برندهای نام‌برده‌شده باید به رنگ بسته بندی هر یک و ویژگی‌های کمی و کیفی آن‌ها توجه داشته باشید. برند مپل مکس و نیوباند چسب‌های خود را با بسته بندی آبی در دسترس مشتریان قرار می‌دهد. هر یک از این چسب‌ها برای مصارف صنعتی و خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند. بسته‌بندی‌های آن‌ها در مدل‌های ۲۰۰،۱۰۰، ۴۰۰ و … ارائه می‌شوند.

بسته‌بندی‌های سبز رنگ برای ارائه محصولات برندهای تاپ فیکس و مپل فیکس مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین رنگ قرمز برای بسته بندی محصولات برند اینسرت باند به کار برده می‌شود. هر یک از مدل‌های این چسب‌ها نیز با وزن‌های به خصوصی ارائه می‌شوند. کاربرد چسب ۱۲۳ در برندهای مختلف برای عرصه‌های ساختمانی بسیار مهم است. هر یک از این چسب‌ها منطبق با نیازهای بازار تولید و ارائه می‌شوند.

کاربرد چسب ۱۲۳ در صنایع ساختمانی

چسب ۱۲۳ و کاربرد ان

مزایای استفاده از چسب‌های ۱۲۳

چسب ۱۲۳ در سرتاسر کشور ما در دسترس قرار دارند. به‌این‌ترتیب همه مشتریان قادر به استفاده از قابلیت‌های این محصولات صنعتی خواهند بود. انواع چسب فوری با نازل‌ترین قیمت‌ها از برندهای مختلف در بازارهای فروش ارائه می‌شود که نیازهای مختلف مشتریان را برآورده می‌سازند. هر یک از این چسب‌ها با بهترین فرمولاسیون ساخته و ارائه می‌شوند و استفاده از آن‌ها مزایای بی‌شماری دارد.

سرعت عمل اجرای انواع فرایندهای صنعتی با استفاده از این چسب‌ها یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از آن‌ها به شمار می‌رود. در ساخت هر یک از این چسب‌ها از مرغوب‌ترین مواد اولیه استفاده شده است. به‌علاوه در ساختار آن‌ها از جدیدترین تکنولوژی‌ها استفاده شده که کیفیت کار را به طرز قابل‌توجهی ارتقا می‌دهند. به‌این‌ترتیب انواع چسب ۱۲۳ هر روز پرکاربردتر می‌شوند. در ادامه به بررسی برخی از مهم‌ترین مصارف این چسب‌ها می‌پردازیم.

استفاده از چسب فوری ۱۲۳ برای نماسازی

سنگ نما و سایر مصالح ساختمانی با استفاده از چسب ۱۲۳ به‌سهولت در بخش‌های موردنظر جای‌گذاری خواهند شد. با استفاده از انواع چسب ۱۲۳ می‌توان کیفیت نماسازی ساختمانی را در بخش‌های مختلف افزایش داد. این چسب‌ها در بخش نمای خارجی ساختمان نیز به کار برده می‌شوند و استحکام اتصالات سنگ‌های نما را به میزان قابل‌توجهی افزایش می‌دهند.

کاربرد چسب فوری در صنایع ساختمانی تنها محدود به نماسازی خارجی نمی‌شود. در بخش تزیینات داخلی ساختمان نیز به میزان قابل‌توجهی از این چسب‌های باکیفیت و ماندگار استفاده می‌کنند. به‌این‌ترتیب میزان مصارف آن‌ها هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود.

استفاده از چسب ۱۲۳ در بخش تهویه ساختمان

چسب ۱۲۳ بر روی اتصالات فلزی نیز به کار می‌رود و خاصیت چسبندگی بالایی در این بخش‌ها به وجود می‌آورد. تنها محدودیتی که در خصوص استفاده از این متریال بر روی سطوح مختلف وجود دارد، عدم به‌کاربردن آن‌ها در قسمت‌های داغ و با دمای بالا است. به جز این مورد می‌توان از این چسب‌ها در همه بخش‌ها بدون محدودیت استفاده کرد.

کاربرد چسب ۱۲۳ در صنایع ساختمانی

معرفی سایت آنا شیمی آراز

چسب ۱۲۳ در مرکز معتبر آنا شیمی آراز با بهترین کیفیت ارائه می‌شود. هر یک از مدل‌های چسب نام‌برده‌شده از برندهای معتبر جهانی هستند که توسط شرکت آنا شیمی آراز تولید و به مشتریان ارائه می‌شوند. در ساخت و آماده‌سازی هر یک از آن‌ها از مواد اولیه مرغوب اروپایی و فرمولاسیون پیشرفته منطبق بر تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است. کسب استانداردهای برتر بین‌المللی توسط این مجموعه محصولات نیز بر شهرت و اعتبار آن‌ها افزوده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به سایت این مجموعه مراجعه کرده و از سایر محصولات آن نیز بازدید کنید.

در این مرکز لیست قیمت انواع چسب ۱۲۳ که در صنایع ساختمانی کاربردی هستند را بر حسب وزن بسته‌بندی هر یک از آن‌ها مشاهده خواهید کرد. همچنین درصورتی‌که ابهامی در خصوص خرید هر یک از مدل‌ها داشته باشید، در بخش نظرسنجی و یا ثبت سوالات قادر به مطرح‌کردن مسائل خود خواهید بود. در این مجموعه کارشناسان فنی به صورت حرفه‌ای شما را در رابطه با کاربرد چسب ۱۲۳ راهنمایی کرده و بهترین مدل‌های چسب را بر اساس نوع نیازهای مشتریان معرفی می‌کنند. این مجموعه معتبر محصولات خود را در همه نقاط کشور به فروش می‌رساند. خرید و فروش آنلاین چسب در این مرکز توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است.

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا