شرکتهای ایرانی

آلت کوین چیست؟ بهترین Altcoin ها برای سرمایه گذاری ۲۰۲۳

اگرچه بیت‌کوین بزرگترین و شناخته‌شده‌ترین ارز دیجیتال در دنیای کریپتو است، اما اغلب اوقات کشف بهترین آلت‌کوین‌ها برای خرید از صرافی آنلاین (تبدیل) می‌تواند سود بالاتری را به همراه داشته باشد. از میان ۲۲ هزار ارز دیجیتال لیست شده در وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپ، سرمایه‌گذاران گزینه‌های زیادی جهت انتخاب برای سبد سرمایه‌گذاری خود دارند. اگر به دنبال بهترین Altcoin ها برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۳ می‌گردید به جای درستی هدایت شده‌اید. در این مقاله به معرفی ۱۰ تا از بهترین آلت کوین‌ها برای سرمایه‌گذاری خواهیم پرداخت و بررسی می‌کنیم که آلت کوین چیست. بیاید شروع کنیم.

آلت کوین

آلت کوین چیست؟

به طور کلی به همه ارزهای دیجیتال به جز بیت‌کوین، آلت کوین گفته می‌شود. این نوع از رمزارزها، دارایی‌های دیجیتالی هستند که از تکنولوژی بلاک‌چین استفاده می‌کنند تا امکان انجام معاملات همتا به همتا را فراهم کنند. آلت‌کوین‌ها با پشتوانه سلطه‌دار بازار بیت‌کوین به وجود آمده‌اند و تلاش می‌کنند با ایجاد تغییر در قوانین بیت‌کوین و بهبود آن، توجه سرمایه‌گذاران و معامله‌گران را جلب کنند.

ایده توسعه آلت‌کوین‌ها، تبدیل شدن به یک جایگزین برای نخستین رمزارز دنیا بوده است. پروژه بیت‌کوین بی‌نظیر است و توقعات انسان از یک سیستم پولی سریع و امن را برآورده می‌کند. با این وجود نمی‌توان از کاستی‌ها و مشکلات آن چشم‌پوشی کرد. آلت‌کوین‌ها به میدان آمده‌اند تا این ایرادات را برطرف کنند و قابلیت‌ها و تکنولوژی‌های جدیدی را ارائه کنند. همه آنها حداقل یکی از ویژگی‌های تکنولوژی مورد‌استفاده در بیت‌کوین را به ارث برده‌اند. در برخی از الگوریتم‌های اجماع جدید استفاده شده و در برخی تمرکز روی بهبود پردازش تراکنش‌ها، مقیاس‌پذیری، سرعت و روش‌های توزیع توکن قرار دارد.

آلت کوین

همچنین بخوانید: خرید بیت ‌کوین بدون احراز هویت

معرفی بهترین Altcoin ها برای سرمایه گذاری ۲۰۲۳

در ادامه تعدادی از بهترین آلت‌کوین‌ها که در سال ۲۰۲۳ پتانسیل رشد بسیاری را دارند گردآوری کرده‌ایم و یک توضیح کوتاه از هر کدام به شما ارائه می‌دهیم.

FightOut؛ بهترین انتخاب برای خرید در سال ۲۰۲۲

پلتفرم FightOut یکی از بهترین آلت کوین‌ها با نام “FGHT” را توسعه داده است که به عنوان پاداش به کاربرانی که سبک زندگی فعالی دارند ارائه می‌شود. این ارز دیجیتال خود را از اکثر آلتکوین‌ها متمایز کرده است، زیرا هدف اصلی آن تناسب اندام و همچنین تحرک داشتن افراد است. این پلتفرم به کاربرانی که تمرینات و چالش‌های خود را تکمیل می‌کنند، پاداش می‌دهد. همانطور که کاربران قدرت خود را افزایش می‌دهند، این قدرت به آواتارهای آنها هم منتقل می‌شود که این ویژگی در متاورس می‌تواند به آنها در مبارزه با سایر بازیکنان کمک کند.

Dash 2 Trade؛ دریافت سیگنال های مثبت در IEO

آلت کوین

توکن بومی “D2T” توسط پلتفرم ” Dash2 Trade” برای دسترسی به پلتفرم سیگنال‌های رمزنگاری و سایر ویژگی‌های آن توسعه یافته است. این ارز دیجیتال انتخاب بعدی ما برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۳ است. پیش فروش ارز دیجیتال D2E سرنخ‌هایی درباره مسیر این پروژه نشان می‌دهد. در ICO این رمزارز در کمتر از ۲۴ ساعت در روز افتتاحیه، ۴۰۰۰۰۰ دلار جمع آوری شد و در حال حاضر بیش از ۹٫۷۵ میلیون دلار برای رسیدن به مرحله پیش‌فروش نهایی خود جمع‌آوری کرده است.

RobotEra؛ رقیب اصلی متاورس SAND و MANA

پلتفرم RobotEra با هدف تبدیل شدن به ارز دیجیتال بزرگ بازی‌های متاورس، در حال ساخت یک سیاره چند جهانی مشترک است که در آن بازیکان می‌توانند به قاره‌های مختلف دسترسی داشته باشند و با امکاناتی که دارند سرگرمی بسازند. توکن “TARO” رمزارز بومی این متاورس است که در اولین پیش فروش توانست نزدیک به ۲۰۰۰۰۰ دلار سرمایه جذب کند. این پلتفرم به کاربران امکان می‌دهد تا از NFT های روباتی برای پیوستن به عنوان آواتارهای مجازی در سیاره TARO استفاده کنند. در حالی که ارزهای دیجیتال برتر مانند بیت‌کوین در روند نزولی قرار دارند، پیش فروش TARO می‌تواند فرصت خوبی برای تنوع بخشیدن به وجوه باشد.

Calvaria؛ بازی برای کسب درآمد

پلتفرم Calvaria با ارائه دو توکن پاداش آلت کوین خود را از اکثر پروژه‌های بلاک‌چین متمایز کرده است. سرمایه‌گذاران از مزایای متعددی از هر دو توکن بهره‌مند می‌شوند که آنها را قادر می‌سازد پاداش دریافت کنند و آینده پلتفرم را تعیین کنند. رمزارزهای Calvaria RIA و eRIA توکن‌های بومی این پلتفرم هستند و سرمایه‌گذاری در پیش فروش آنها می‌تواند یک تصمیم حرفه‌ای باشد. از هر دو این توکن‌ها می‌توان برای خرید درون بازی و دریافت جوایز استفاده کرد.

IMPT؛ برای کاهش ردپای کربن پاداش می‌دهد

ارز دیجیتال IMPT به تازگی لیست شده است. این پروژه در یک پیش‌فروش منحصر‌به‌فرد بیش از ۲۰ میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کرد. این پروژه به افراد و کسب و کارها، اجازه می‌دهد تا با کسب اعتبار کربن، به مبارزه با بحران آب و هوا کمک کنندو سپس می‌توانند برای حمایت از صدها پروژه زیست محیطی تایید شده و بررسی شده مورداستفاده قرار بگیرند. کاربران همچنین می‌توانند اعتبارات کربنی خود را به عنوان سرمایه‌گذاری بفروشند و یا نگه‌ دارند.

Oryen؛ آلت کوینی با درآمد غیر فعال خودکار

Oryen یک پلتفرم سهامداری جدید توسعه یافته است که پرداختی راحت را برای همه دارندگان ارز بومی خود “ORY” ارائه می‌دهد. توکن بومی این پلتفرم با ارزش بازار حدود ۲۷ میلیون دلار در رتبه ۴۵۵ بازار قرار گرفته است. هر واحد ارز اوریون پروتکل با قیمت ۰٫۸۰۱ دلار معامله می‌شود. در حال حاضر فعال‌ترین صرافی که در آن ارز دیجیتال اوریون پروتکل معامله می‌شود، صرافی “Bibox” با سهم ۲۱% از حجم معاملات روزانه است.

Tamadoge؛ متفاوت ترین میم کوین بازار

ارز دیجیتال “TAMA” اولین آلت کوین کاربردی است که میم‌کوین‌ها، توکن‌های غیرقابلتعویض (NFT)، بازی برای کسب درآمد (P2E) و متاورس را با هم ترکیب کرده تا اکوسیستمی بسیار جذاب ایجاد کند. در حالی که این پروژه هنوز نوپا است به یکی از بهترین آلت کوین‌ها برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۳ تبدیل شده است. اکوسیستم تادوماج حول دنیای متاورس به نام تاماروس است. در این دنیای مجازی، بازیکنان می‌توانند با یکدیگر کاوش و ملاقات کنند و به ایجاد یک جامعه قوی کمک کنند.

Ethereum؛ بزرگترین آلتکوین و خالق قراردادهای هوشمند

اتریوم پادشاه آلت‌کوین‌های بازار کریپتوکارنسی و دومین ارز دیجیتال بزرگ است که تنها  فقط از بیت‌کوین شکست خورده است. علاوه بر این، اتریوم خالق استاندارد “ERC” است که بستری برای بسیاری از بهترین آلتکوین‌های بازار است. اما اتریوم هنوز هم برای سرمایه گذاری مناسب است؟

بسیاری از سرمایه‌گذاران اتریوم را بهترین آلت کوین برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۳ می‌دانند. این پروژه به طور مداوم ثابت کرده است که می‌تواند هر بازار نزولی را پشت سر بگذارد در حالی که همان خدمات عالی را به کاربران خود ارائه می‌دهد.انتظار می‌رود پس از انجام این به‌روزرسانی بزرگ، تقاضا برای بلاکچین اتریوم به طور قابل توجهی افزایش یابد.

جمع بندی نهایی

در این نوشتار آموختید که آلت کوین چیست و با بهترین پروژه‌ها برای سرمایه‌گذاری آشنا شدید. به طور کلی آلت کوین‌ها پتانسیل بازدهی جذابی را برای سرمایه‌گذاری‌های ارز دیجیتال به شما ارائه می‌کنند. به ویژه زمانی که احساس می‌کنید از روند صعودی بیت‌کوین جا مانده‌اید. به هر حال بیت‌کوین هم اکنون از ارزش بازار۳۴۰ میلیون دلار فراتر رفته است بنابراین در مقایسه با آلت‌کوین‌های با ارزش کمتر، بازدهی محدودتری خواهد داشت.

فرصت‌های بسیار زیادی برای سرمایه‌گذاری در بازار وجود دارد با این حال هنگام انتخاب ارز دیجیتال برای خرید، داشتن اطلاعات قبلی امری ضروری و واجب است. ما در این مقاله فرصت‌های سرمایه‌گذاری زیادی را معرفی کردیم اما هیچ چیز قطعی نیست و ممکن است برخی از این پروژه‌ها به موفقیت ۱۰۰ درصدی نرسند.

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا