شرکتهای ایرانی

با این ترفندها دیگر هزینه لوله بازکنی نمی‌دهید

لوله بازکنی و تخلیه چاه یکی از مشکلات همیشگی بوده مخصوصا در محله های تهران به علت باریک بودن لوله ها یک امر طبیعی به شمار می رود.

در تمام محله های تهران، شاهد افزایش آپارتمان ها و مجتمع ها می باشیم. چون خروجی فاضلاب برای همه ی واحدها  به یک منحول متصل می شوند. به همین دلیل یکی از لوله ها که دچار گرفتگی شود، واحد های دیگر را نیز درگیر می کند.

شرکت خدمات فنی و تاسیساتی نوین لوله برای شما چاره ای اندیشیده است. مراحل زیادی برای رفع مشکلات لوله بازکنی خانگی وجود دارد.

لوله بازکنی

دستگاه های خانگی لوله بازکنی غرب تهران در خانه

فنر دستی : این فنرها در بازار موجودند با دسته ی قلاب مانند خود عامل گرفتگی را گیر می اندازند. بسته به اینکه چه قطری و چه طولی می خواهید می توانید، هر کدام از آن ها را تهیه کنید. قابل ذکر است که این وسیله سبک و منعطف است و میتوان آن را به راحتی حمل کرد. و با قیمت کم می توانید آن را تهیه کنید.

چون این فنر باید با دست چرخانده شود آن چنان قدرت زیادی ندارد و برای گرفتگی های جزیی می توانید از این فنر استفاده کنید.  مانند گرفتگی با پرز لباس، توده ی مو، دستمال کاغذی، اشیای ریز مناسب است.

فنر شارژری : این فنرها ها نسبت به فنرهای دستی قدرت بیشتری دارند و ابعاد آن نیز مختلف است. حمل این دستگاه ها سخت تر از انواع دیگراست قیمت فنرهای لوله بازکنی شارژی نیز چندان گران نیست و اگر نیاز بود و تخصص هم در کنار آن بود، می توانید آن را تهیه کرده و در منزل نیز استفاده کنید.

به دلیل داشتن نیروی محرکه، این مدل ها بهتر از فنرهای دستی می باشند.اما اگر بلدکار نباشید، خطرناک تر نیز هستند.  فنر شارزری همان گونه که از نامش پیداست به یک ابزار به شکل تفنگ متصل است که با نیروی محرکه ی باتری کنترل می شود می شود.

دیگر شعبه ما در لوله بازکنی پونک

چاه بازکن دستی : مزایای این چاه بازکن ها یا همان ( تلمبه دستی ) بی خطر بودن آن هاست. بهتر است از نوع گران تر تهیه کنید تا انعطاف و مقاومت بیشتری داشته داشته باشد. چاه بازکن دستی یک شیوه ی قدیمی بوده که برای گرفتگی با لجن، پسماند غذا، گرفتگی با اجسام کوچک سخت راه کار مناسبی می باشد.

چنگک فلزی : چنگک یا گیره وسیله های فنری و منعطف است . با دسته آن به راحتی می توانید قسمت چنگک را بازو بسته نمایید. گیره ی این ابزاردر در گرفتگی هایی که قابل مشاهده باشد، بسیار کارآمد است. گرفتگی مانند، گوشی موبایل، صابون، دسته کلید، سوئیچ ماشین یا وطلا و وسایل قیمتی.

لوله بازکنی

ارزان ترین خدمات لوله بازکنی را از ما بخواهید

اکثر شرکت های لوله بازکنی با قیمت های نامشخص و نامتعارفی ارائه ی خدمات می دهند به این دلیل که هیچ نظارتی بر این کار همانند تمامی خدمات دیگر نیست در این میان افرادی که با گرفتگی چاه فاضلاب مواجه می شوند باید کسی را پیدا کنند که حداقل از سایر شرکت ها منصف باشد و خدمات باکیفیت تری ارائه دهد.

شرکت لوله بازکنی نوین تمامی جوانب را در نظر می گیرد افراد زیادی در این دوره از زندگی توانایی هزینه های خانه و… را ندارند و باید دست آن ها را بگیریم. قیمت هایی که سویسکاران ما ارائه می دهند توافق با مشتری و در نهایت رضایت کامل مشتری می باشد. با این روش ۱۰۰% ما را به یک یا چند نفر از خویشاوندان خود معرفی خواهد کرد. قیمت مناسب وخدمات خوب باعث می شود مشتری بیشتر و رضایت کافی از افراد را داشته باشیم.

تعرفه لوله بازکنی تهران

مهم ترین از انتخاب شرکت های لوله بازکن هزینه و تعرفه آن می باشد. شرکت نوین لوله زیر نظر اتحادیه می باشد و تمامی هزینه های انجام خدمات طبق نرخ اتحادیه و با کیفیت مناسب می باشد.

قبل از تماس با شرکت ها باید بدانیم که نرخ بازکرد لوله به چه عواملی بستگی دارد و تعرفه ی پایین و حداکثر آن چیست. البته هدف ما در آخر کار رضایت کامل مشتری و رضایت از سرویسکار می باشد . تا در آینده نیز اگر مشکلی برای مشتری پیش آمد با خیال راحت با ما تماس بگیرد رفع گرفتگی لوله فاضلاب بسته به عواملی از جمله:

  1. طول و متراژ گرفتگی لوله فاضلاب و متراژ فنر:این مورد بیشتر در پارکینگ و پشت بام اتفاق می افتد که فنر های ۱۵ متری باعث رفع گرفتگی لوله نمی شود در این مورد از فنر های ۳۰ یا ۴۰ متری استفاده می کنیم که با دستگاه های فرقونی می چرخد و هزینه ی ان را قبل از انجام کار با مشتری طی می کنیم.
  2. تعداد انسداد لوله ها:برای مثال اگر فاضلاب آشپزخانه مسدود شود احتمالا سینک یا لوله ی پشت لباس شویی نیز مسدود خواهد شد.ما سعی می کنیم با استفاده از تجربه ی خودمان از یک محل فنر بزنیم وتمامی گرفتگی ها را باز کنیم، اما در مواقعی رخ می دهد که سرویسکار مجبور شود از راه آب های لباس شویی یا زیر سینک نیز فنر بزند. در این مواقع قیمت هر فنر جداگانه محسوب می شود.

دیگر عوامل در هزینه لوله بازکنی

  1. استهلاک دستگاه مورد استفاده:اکثر فاضلاب ها به دلیل تجمع مو، چربی، و فضولات مسدود می شود و برای رفع این گونه گرفتگی ها از فنر معمولی و دور کند دستگاه استفاده می شود. اما برخی از لوله ها توسط رسوب و سولفات یا سیمان و گچ مسدود می شود. ما می توانیم با استفاده از دستگاه ها ی بروز و فنر های رسوب تراش پر قدرت هر گونه گرفتگی ها را حل کنیم تمامی هزینه های انجام کار قبل از انجام به مشتری اعلام می شود.
  2. نوع دستگاه و ابزار مورد استفاده در کار:لوله بازکنی خدمات پیچیده ای دارد که برخی از این خدمات برای رفع گرفتگی لوله انجام می شود برای مثال استفاده از دستگاه کمپرسور برای فاضلاب های سخت و مواقعی که فنر کاربرد ندارد مورد استفاده قرار می گیرد. یا دستگاه مکش برای در آوردن اشیا از چاه فاضلاب کاربرد دارد این وسیله ها قیمت های متفاوتی دارند.

لوله بازکنی نوین

اگر شما هم با مشکل گرفتگی حمام، توالت، آشپزخانه و…مواجه شدید کافیست با شرکت لوله بازکنی نوین تماس بگیرید تا سرویسکاران ما در کمترین زمان به آدرس شما اعزام شوند. افراد ما به صورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان هستند.  سرویس دهی به تمام مناطق تهران در کمترین زمان یکی از مزیت های شرکت ما می باشد، انسداد فاضلاب در خانه ممکن است در همه ی ساعات اتفاق بیافتد و ضروری است که همان موقع رفع شود زیرا ممکن است به طبقه ی پایین نشت پیدا کند یا آب تمام خانه را کثیف کند. ما برای حل مشکل سریع این مشکل در تمام مناطق تهران سرویسکاران لوله بازکنی داریم که برای راحتی و سهولت انجام کار در خدمت شما باشند.

انواع خدمات شرکت لوله بازکنی نوین

  • رفع گرفتگی لوله های حمام، توالت، سرویس بهداشتی
  • لوله بازکنی انواع لوله های سخت، سیمانی، ماسه ای و لوله های بتنی
  • بازکردن لوله های گرفته شده با قیر
  • رفع گرفتگی لوله های روشویی دستشویی و ظرفشویی
  • رفع گرفتگی لوله های کفشور( حمام، پارکینگ، بالکن، آشپزخانه، پشت بام)
  • لوله بازکنی بی واسطه در تمام نقاط تهران
  • سرویس کاران مجرب و با اخلاق لوله بازکن در سراسر تهران
  • رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در ایام کرونا

لوله بازکنی

وب سایت نوین لوله جایگزین برچسب های لوله بازکنی

احتمالا همه ی افراد از برچسب ها و تراکت های موجود در پشت در و دیوار های منزلشان ناراضی هستند و خاطرهی خوشی از آن ندارند. شما نیز زمانی که از خانه بیرون می روید یا صبح که از منزلتان خارج می شوید شاهد افزایش این تراکت ها در جلوی درب خانه هستید.

اکثر شرکت های لوله بازکنی از این روش برای تبلیغات کار خود استفاده می کنند اما بازخورد مثبتی از این روش نمی بینند.چون علاوه بر کثیف کردن در و دیوار کوچه ها، موجب نارضایتی افراد نیز می شوند و هزینه های بالایی نیز برای شرکت ها دارد. شرکت لوله بازکنی نوین برای حل این مشکل تمامی هزینه های تبلیغات بنری و برچسب را صرف طراحی و توسعه وب سایت می کند. این کار باعث می شود تا هر موقع که دچار مشکل گرفتگی آشپزخانه یا توالت شدید تلفن همراه خود را بردارید و کلمه ی لوله بازکنی تهران را در گوگل سرچ کنید.

با این روش دیگر نیاز نیست کارگران شرکت نوین لوله شب ها در خیابان ها و کوچه ها تراکت پخش کنند. شما برای دریافت لوله بازکن دیگر از برچسب ها و تراکت ها استفاده نمی کنید در هر طبقه هستید فقط با یک سرچ ساده می توانید وب سایت معتبر لوله بازکنی نوین را پیدا کنید.

مزایای وب سایت لوله بازکنی تهران

  • در دسترس بودن شبانه روزی برای افراد
  • عدم پخش تراکت و برچسب و کثیف کردن درب منازل شما
  • جلوگیری از صرف هزینه های شهرداری برای تمیز کردن درب خانه ها
  • رضایت مشتری از طرز صحیخ تبلیغات آنلاین و بازخورد خوب برای ما
  • مشتری بیشتر و باکیفیت از طریق وب سایت لوله بازکنی نوین
  • صرفه جویی در مصرف کاغذ و هزینه های تراکت پخش کنی
  • سرویس دهی بهتر و سریع تر به تمام نقاط تهران
  • اعتماد مشتری به وبسایت معتبر لوله بازکنی نسبت به تراکت ها

معایب برچسب و تراکت های لوله بازکنی

  • هزینه های اضافی برای کارگران تراکت پخش کن و برچسب ها
  • کثیف کردن در و دیوار شهر و نمای بد ساختمان
  • نارضایتی افراد و خاطره ی بد از شرکت های لوله بازکنی
  • سختی کار شبانه برای کارگران تراکت پخش کن و صاحب شرکت
  • ایجاد هزینه های اضافه در تولید کاغذ و شهرداری برای تمیز کردن کوچه های شهر

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا