شرکتهای ایرانی

پلی کربنات و لیبل های پلی کربناتی

امروزه، چاپ لیبل به یکی از موضوعات بسیار مهم در کسب‌وکارها تبدیل شده است. تا زمانی که لیبل مناسبی نداشته باشید که بر روی کالاهای شما ثبت شوند، هرگز نمی‌توانید به موفقیت برسید. این مسئله در دنیای کاری امروزی که رقابت بسیار بالاست اهمیت بسیار زیادی دارد. با اینکه بسیاری از افراد تصور می‌کنند لیبل مسئله پیش‌پاافتاده‌ای است، اما باید بدانید هر چقدر لیبل شما بهتر و زیباتر طراحی شده باشد و کیفیت بالاتری داشته باشد، به نتایج بهتری دست پیدا خواهید کرد. در ادامه تلاش می‌کنیم اطلاعات بیشتری را در مورد لیبل پلی کربنات در اختیار شما قرار دهیم.

پلی کربنات چیست؟

قبل از آنکه بخواهیم در مورد چاپ‌ها و لیبل‌های مختلف صحبت کنیم، بهتر است نیم‌نگاهی به این موضوع داشته باشیم که این ماده چیست. بهتر است بدانید پلی کربنات کمتر از ۱۰۰ سال است که در صنایع پتروشیمی به وجود آمده است. این ماده بسیار مقاوم و شفاف است و ظاهر بسیار زیبایی دارد. همچنین، طول عمر آن بسیار بالاست و سالیان زیادی بدون تغییر باقی می‌ماند. این مسئله باعث شده است که از این ماده در صنایع مختلف از جمله صنایع چاپی استفاده شود.

پلی کربنات

پنل پلی کربنات چیست؟

لیبل‌های پلی کربنات لیبل‌هایی هستند که دوام بسیار زیادی دارند و رطوبت و آب هرگز به آنها آسیب وارد نمی‌کند. این برچسب‌ها به خوبی بر روی کالاها باقی می‌مانند و اطلاعات کاملی را در مورد کالا در اختیارخریداران قرار می‌دهند.

پلی کربنات

به طور مثال، از این برچسب‌ها می‌توان بر روی ال‌سی‌دی‌ها و یا لوازم خانگی استفاده کرد. بهتر است بدانید این لیبل‌ها حتی در برابر نفوذ مواد شیمیایی مقاوم هستند و به شما این اطمینان را می‌دهند اطلاعات و لوگو برند شما برای همیشه در مقابل چشم مشتریانتان قرار دارد.

آیا لیبل‌های پلی کربنات شفاف هستند؟

بررسی‌های آماری در سطح جامعه نشان می‌دهند هیچ‌کس تمایل ندارد از لیبل‌های بی‌کیفیت استفاده نماید. این مسئله حس بدی را در کاربران به وجود می‌آورد و حتی این سیگنال را می‌دهد کالایی که خریداری کرده‌اند کیفیت پایینی دارد. به همین دلیل، استفاده از لیبل‌های شفاف در اولویت قرار دارد. بهتر است بدانید که شما با چاپ پلی کربنات می‌توانید لیبل‌های شفاف و درخشانی داشته باشید. زمانی که این لیبل‌ها بر روی کالا قرار می‌گیرند ظاهر بسیار زیبایی به کالای شما می‌بخشند و این مسئه باعث می‌شود مشتریانتان افزایش پیدا کند.

آیا این لیبل‌ها در برابر حرارت مقاوم هستند؟

لیبل‌ها قرار است بر روی کالاهای مختلفی چاپ شوند. این کالا ممکن است در شرایط مختلفی باشند. به طور مثال، ممکن است برخی از آنها صادر شوند و یا اینکه در شهرهای مختلف با تنوع آب‌وهوایی مورد استفاده قرار گیرند. به همین دلیل، اگر لیبل در برابر حرارت مقاوم نباشد، به زودی از بین می‌رود و این مسئله به برندینگ آسیب وارد می‌کند. بهتر است بدانید تمامی لیبل‌های پلی کربنات در برابر حرارت مقاوم هستند و شما به سادگی می‌توانید این لیبل‌ها را سفارش دهید.

چاپ پلی کربنات در کدام صنایع کاربرد دارد؟

زمانی که صحبت از چاپ پلی کربنات می‌شود باید بدانید که کاربرد آن در صنایع بسیار زیاد است. صنایع داروسازی و شیمیایی، صنایع پزشکی، صنایع کشاورزی، صنایع اتومبیل، صنایع لوازم خانگی، صنایع تزریق پلاستیک و صنایع بستنی‌سازی از جمله مشتریان اصلی این نوع چاپ به شمار می‌روند. اگر به ماهیت این صنایع توجه داشته باشید متوجه می‌شوید آنها با مواد شیمیایی، آب و رطوبت سروکار دارند.

پلی کربنات

در نتیجه، نیاز اصلی آنها چاپی است که دوام بالایی داشته باشد و به خوبی در ساختار کالای مورد نظر باقی بماند. این دقیقا همان چیزی است که سبب شده است صنایع مختلف به سمت استفاده از این چاپ متمایل شوند.

آیا چاپ سه بعدی امکان‌پذیر است؟

امروزه، بیشتر کارفرمایان علاقه دارند که لیبل‌های خود را به صورت سه بعدی چاپ کنند. چاپ سه بعدی باعث می‌شود برچسب مورد نظر عمق بسیار زیادی پیدا کند و این مسئله می‌تواند بر احساس کاربران اثر بگذارد. به همین دلیل، این سوال همیشه وجود دارد که آیا لیبل پلی کربنات را می‌توانم به صورت سه بعدی چاپ کنم. پاسخ به این سوال قطعا مثبت است. امروزه، با استفاده از دستگاه‌های مدرن و روش‌های نوینی که برای چاپ به کار می‌رود می‌توان لیبل‌ها را به صورت سه بعدی چاپ کرد و از ویژگی‌های خاص آنها بهره‌مند شد.

پلی کربنات شفاف یا مات؟ کدام را انتخاب کنم؟

زمانی که می‌خواهید لیبل پلی کربنات خود را تولید کنید دو آپشن روبه‌روی شما قرار می‌گیرد: لیبل شفاف و لیبل مات. به همین دلیل، همواره این سوال پرسیده می‌شود کدام لیبل را انتخاب کنم. بهتر است بدانید پاسخ به این سوال به ترجیحات شما بستگی دارد. لیبل‌های شفاف ظاهر بسیار شیکی دارند و چشم بیننده را به سمت خود می‌کشانند. از طرف دیگر، لیبل‌های مات ظاهری کلاسیک به کالای شما می‌بخشند و طرح مینیمال را در کالای شما بالا می‌برند. با توجه به تمامی این موارد شما باید متوجه شوید گرایش شما کدام است و سپس لیبل را بر اساس آن گرایش انتخاب نمایید.

چقدر طول می‌کشد تا این لیبل‌ها آماده شوند؟

از جمله مواردی که باعث شده است چاپ پلی کربنات مد نظر قرار گیرد سرعت بسیار بالای آماده‌سازی آن است. این لیبل در مدت زمان بسیار کوتاهی آماده می‌شود و افراد می‌توانند از آن استفاده نمایند. البته باید بدانید سرعت آماده‌سازی به مواردی بستگی دارد. اگر تعداد لیبل‌هایی که سفارش می‌دهید بالا باشد، بی‌شک به مدت زمان بیشتری برای آماده‌سازی نیاز دارید. با وجود این، این لیبل‌ها به سرعت آماده می‌شوند و کسب‌وکارهای مختلف می‌توانند از آنها استفاده نمایند.

آیا ابزاری که در چاپ به کار می‌رود مهم است؟

یکی از مهمترین مواردی که در زمان چاپ لیبل پلی کربنات باید به آن توجه داشته باشید مراجعه به مراکز معتبر است. زمانیکه به مراکز معتبر می‌روید، می‌توانید اطمینان داشته باشید تمامی ماشین‌ها و ابزارآلاتی که در آن مرکز وجود دارند با کیفیت هستند و شما می‌توانید بهترین چاپ را دریافت کنید. نقش ابزار و ماشین‌آلاتی که در چاپ به کار می‌رود به حدی بالاست که اگر به آن توجه نشود ممکن است زیبایی چاپ تحت تاثیر قرار گیرد و حتی کار شما بی‌کیفیت شود. با توجه به تمامی این موارد توصیه می‌شود برای دستیابی به بهترین نتیجه باید به مراکز معتبر برای چاپ مراجعه کنید.

یک مرکز معتبر چاپ پلی کربنات چه ویژگی‌هایی دارد؟

اکنون ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید مرکز معتبر چاپ پلی کربنات چه ویژگی‌هایی باید داشته باشید. این ویژگی‌ها به شرح زیر هستند:

  • این مرکز باید از متریال مرغوب در چاپ استفاده کند.
  • تمامی ابزار و ماشین‌آلاتی که در این مرکز وجود دارند باید تجهیز باشند.
  • این مرکز باید دارای خدماتی نظیر ارسال سریع باشد.
  • تحویل فوری مسئله‌ای است که تمامی مراکز معتبر بر آن تاکید می‌ورزند.
  • افرادی که در این مرکز حضور دارند باید نظارت دقیق بر روند انجام کار داشته باشند.

برای سفارش چاپ پلی کربنات به کجا مراجعه کنیم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد این چاپ در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده‌اید این چاپ بسیار مقاوم است و عواملی نظیر حرارت، رطوبت و مواد شیمیایی به آن آسیب نمی‌رسانند. اگر می‌خواهید برای چاپ پلی کربنات اقدام کنید، می‌توانید به سپیا گرافیک مراجعه نمایید. این مرکز خدمات چاپ را با بالاترین کیفیت به شما ارائه می‌دهد.

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا