گفت و گو و مصاحبه

کلاسور، ایده ای در حوزۀ خدمات آموزشی

یکی دیگر از شرکت کنندگان در استارتاپ ویکند تهران که ایده ارائه کرده و ایده اش انتخاب شده بود فردی بود که ادعا می کرد با این وبسایت می توان متقاضیان و ارائه دهندگان خدمات آموزشی را در هر حوزۀ درسی و موقعیت جغرافیایی به هم پیوند داد. مصاحبۀ کوتاهی توسط خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی صنعت با ایشان صورت گرفته که در زیر می خوانید.

Myindustry: خودتون رو معرفی می کنین؟

 من دانیال سعد هستم دانشجوی رشتۀ مهندسی صنایع دانشگاه آزاد تهران شمال. اسم ایدۀ من «کلاسور» هست. من براساس مشکلی خودم طی یک سال اخیر داشتم، نمی دونستم چه کلاسهایی کجا برگزار میشن، کدوماشون نزدیک محل زندگی من هستن. چه هزینه ای دارند. کلاسهای مختلف ورزشی، هنری، تخصصی و… به این نتیجه رسیدم که اگر وبسایتی باشه که اینها رو برای من پیدا کنه و به من بگه که آیا اینها نزدیک محل زندگی من هست یا نه، این وبسایت فرصتی رو برای معلمهای خصوصی فراهم میکنه تا بتونن شاگردهای بهتری رو پیدا کنند. خیلی از نیازها ناشناخته هستن. خیلی از دانشجوها نمیدونن چه دوره هایی رو باید به عنوان تکمیلی بگذرونن. چون این سردرگمی رو بین دوستای خودم هم دیده بودم. مثلاً ما می دونستیم دانشجوی رشتۀ صنایع هستیم ولی چه برنامه ای رو نیاز داریم یاد بگیریم. کسی نبود مارو راهنمایی کنه.

 Myindustry: ایده تون چندم شد؟

 فکر میکنم سوم یا چهارم

 Myindustry: قبلاً روش فکر کرده بودین یا اینکه واسۀ این برنامه بهش رسیدین؟

 کار روی این ایده رو از یکشنبه شروع کردم. از اینجا میخوام از دوستم پویا تشکر کنم که اینجا نیست ولی در ایده پردازی خیلی به من کمک کرد.

 Myindustry: چقدر امید دارید که برنده بشید؟

 من روی رتبۀ اول حساب می کنم چون تجاری سازی ایده خیلی راحته. البته کار خیلی سخت میخواد. امیدوارم هم تیمی های خیلی خوبی داشته باشم. امیدم به هم تیمی هامه!

 Myindustry: انشالله که موفق باشین.

 مرسی متشکرم

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا