مصاحبۀ دکتر حبیب میدان میدانچی، مدرس دانشگاه و از تهیه کنندگان برنامه های تلویزیونی که به نقل از پایگاه خبری تحلیل چشم انداز در ادامه آمده است، می تواند موضوع جذابی برای علاقه مندان به موضوع مدیریت رسانه باشد.
یکی از متداولترین استراتژیهای رشد که بازاریابها بهکار میبرند توسعه برند است. توسعه برند چه تولید محصولی جدید در همان رده محصول اصلی باشد، مانند نوشابههای رژیمی کوکاکولا و چه محصولی از یک دستهبندی متفاوت، مانند تولیدکننده جوششیرین A&H که به تولید خوشبوکننده بدن روی آورد، تلاشی متداول است که به هدف کمک به افزایش ارتباط در میان مصرفکنندگان و تحریک رشد، طراحی شده است.
ادامه مطلب...معاون برنامه ریزی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: نظام جامع ارتقای توانمندیهای صنعت، معدن و تجارت به منظور ارتقای توانمندی دانشی، پژوهشی و فناوری این حوزه به زودی نهایی و عملیاتی میشود.
ادامه مطلب...
فروش آنلاین بیمه نامه ایده ای است که تکلیف business model آن بیشتر از بقیۀ ایده ها معلوم است و روش خلق درآمد در آن کمابیش روشن است. توضیحات بیشتر را خبرنگار پایگاه اظلاع رسانی صنعت از ارائه کنندۀ ایده جویا شده که در اینجا می توانید آن را مطالعه نمایید.
اجارۀ لنز دوربین به خاطر قیمت بالای خرید آن و حیاتی بودن داشتن آن برای عکاسان، نیازی بود که یکی از شرکت کنندگان بر اساس آن ایدۀ راه اندازی وبسایتی برای لینک کردن اجاره دهندگان و متقاضیان این کالا را ارائه داد. خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی صنعت مصاحبه ای را باین ایده پرداز جوان ترتیب داده که در اینجا می توانید مطالعه کنید.
ادامه مطلب...یکی دیگر از ایده هایی که به عنوان ایدۀ برگزیده قرار است تا پایان روز سوم کار کند، ایده ای است برای تولید یک App برای ضبط صدا. توضیحات بیشتر را از صاحب ایده به خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی صنعت ارائه کرده که در اینجا می توانید آن را مطالعه کنید.
ادامه مطلب...یکی از افرادی که ایدۀ خود را به صورتی جنجالی مطرح کرد شخصی بود که نام ایدۀ خود را «خبر خوش» گذاشته بود. با اینکه توضیحات زیادی راجع به ایده نداده بود اما انتخاب شد و برای بستن تیم آماده شد. مصاحبۀ زیر توسط خبرنگار اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی صنعت، در روز دوم استارتاپ ویکند انجام شده است.
ادامه مطلب...یکی دیگر از افرادی که ایدۀ خود را مطرح کرد و در زمان رأی گیری به شدت روی بازاریابی او فعال بود و این فعالیت هم نهایتاً نتیجه داد، شخصی بود که نام ایدۀ خودش را «وقت طلاست!» گذاشته بود. در فرصت کوتاهی که در پایان روز اول مراسم دست داد، خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی صنعت گفتگوی کوتاهی را با ایشان ترتیب داده که در اینجا می توانید مطالعه فرمایید.
ادامه مطلب...یکی دیگر از شرکت کنندگان در استارتاپ ویکند تهران که ایده ارائه کرده و ایده اش انتخاب شده بود فردی بود که ادعا می کرد با این وبسایت می توان متقاضیان و ارائه دهندگان خدمات آموزشی را در هر حوزۀ درسی و موقعیت جغرافیایی به هم پیوند داد. مصاحبۀ کوتاهی توسط خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی صنعت با ایشان صورت گرفته که در زیر می خوانید. ادامه مطلب...
پس از برگزاری انتخابات و برگزیده شدن 10 ایدۀ برتر، با صاحبان این ایده ها گفتگوهای کوتاهی انجام داده ایم که نظر شما را به آنها جلب می کنیم. مصاحبۀ اول با صاحب ایده ای است که ایدۀ خود را «کجا بریم؟» نامگذاری کرده و ادعا می کند که در حوزۀ گردشگری آیندۀ خوبی خواهد داشت.
ادامه مطلب...کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است