نوآوری در دنیای خودروسازی با استارت آپ ها

اخبار مدیراناقتصاد جهانینوآوری در دنیای خودروسازی با استارت آپ ها

دوره دیجیتال مارکتینگ

نوآوری در دنیای خودروسازی با استارت آپ ها

تقریبا 55 درصد از استارت اپ های خودروهای مجهز به اینترنت، در ایالات متحده فعالیت می کنند و نقش بسزایی در پیشروی صنعت خودرو در قرن 21 دارند.

به نقل از اقتصاد آنلاین، اتصالات هوشمند بین وسایل نقلیه، محیط زیست و اینترنت، معمولا اشاره ای به وصل شدن خودروها به تکنولوژی نیز دارد. این مسایل یکی از زمینه های کلیدی از نوآوری جهت شکل دادن به آینده صنعت خودرو می باشد. این مسایل افزون بر این، فرصت را جهت ورود بازیکنان جدید به صنعت خودرو برای دگرگون کردن این صنعت باز می نماید.

به عنوان مثال، آلمان دژ سنتی خودرو و خانه بی ام و، مرسدس بنز، پورشه و فولکس واگن است به همین دلیل از بازی خودروهای متصل عقب افتاده است.

طبق آمار و اطلاعات استاتیستا (Statista)، که در اینفوگرافیک ذیل می توانید مشاهده کنید، فقط ٤ درصد از استارت آپ های خودروهای مجهز به اینترنت در آلمان حضور دارند. در حالی که 55 درصد از استارت آپ های خودروهای مجهز به اینترنت در آمریکا به فعالیت مشغول می باشند و نقش بسزایی نیز در پیشرفت صنعت خودرو در قرن 21 دارند. متداولترین تجربه و تخصص در راه اندازی خودورهای متصل به اینترنت، تشخیص و راه حل های تعمیر و نگهداری و سیستم های مدیریت تحرک می باشد.

تحول صنعت خودرو با استارت آپ های اینترنتی

نوآوری در دنیای خودروسازی با استارت آپ ها

Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

مطلب ویژه

همه چیز را درباره ارز دیجیتال تلگرام بدانید

تلگرام، پیام رسانی متفاوت برای ایرانی هاست، پیام رسانی که میلیون ها کاربر ایرانی دارد. مدتی است که مدیران تلگرام از برنامۀ آنها برای ورود به بلاک چین و ارزهای دیجیتال خبر داده اند. اتفاقی که می تواند برای ایرانی ها بسیار مهم باشد. اما دربارۀ ارز دیجیتال تلگرام که نامش را گرام گذاشته اند، بیشتر بدانید. اینجا کلیک کنید.

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام