عمومی

تهران ، میزبان اولین استارت‌آپ ویکند ایران

استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی در سراسر دنیاست که در انتهای یک هفته برگزار می گردد. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارت آپ، بازاریاب های حرفه ای و طراحان گرافیک گرد هم می آیند تا انتهای هفته طی ۵۴ ساعت پروژه هایی را آماده نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صنعت، این برنامه برای اولین بار در تهران برگزار می شود. شرکت خاورزمین و باشگاه وب ایران از برگزار کنندگان این برنامه ی آموزشی در ایران هستند. در این دوره ی آموزشی ۱۲۰ شرکت کننده و علاقه مند به کارآفرینی در کنار ۲۰ نفر از کارآفرینان برتر ایران در قالب ۱۰ تیم باهم رقابت کرده و از مشاوره های این افراد برای پیاده سازی کسب و کار خود استفاده می کنند.

این برنامه با استقبال گسترده ای از طرف کارآفرینان ایرانی مواجه شده. این استقبال در حدی بود که تمامی ۱۲۰ بلیط شرکت در این برنامه در مدت زمانی کوتاه و حدوداً ۱ ماه قبل از شروع برنامه به صورت کامل به فروش رفت.

از حامیان بومی این رویداد می توان به بانک پاسارگاد٬ تالیا٬ سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران٬ شرکت تیم وی٬ ندارایانه، شرکت پاد و شرکت خاورزمین اشاره کرد.

برنامه بعدی استارتاپ ویکند هم زمان با هفته جهانی کارآفرینی در آبان ماه در تهران برگزار خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر به سایت http://startupweekend.ir و یا http://tehran.startupweekend.org مراجعه کنید.

برای مشاهده ی آخرین اخبار و تصاویر این برنامه بصورت زنده به آدرس live.startupweekend.ir مراجعه کنید.

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا