مجتمع فنی تهران میرداماد

اپل،گوگل و مایکروسافت،باارزش ترین برندهای 2016

اخبار مدیرانعمومیاپل،گوگل و مایکروسافت،باارزش ترین برندهای 2016

اپل،گوگل و مایکروسافت،باارزش ترین برندهای 2016

مجله معتبر فوربس هر ساله به معرفی باارزش ترین برندهای دنیا می پردازد، بر اساس گزارش آماده شده در سال 2016 توسط این مجله اپل در جایگاه نخست باارزش ترین برند دنیا با ارزشی نزدیک به 154 میلیارد و یکصد میلیون و بعد از گوگل با ارزشی بالغ بر 82 میلیارد و 500 میلیون دلار در جایگاه دوم و مایکروسافت با ارزشی معادل 75 میلیارد و 200 میلیون دلار در جایگاه سوم باارزش ترین برند دنیا قرار گرفت.

جایگاه چهارم باارزش ترین برند دنیا رسید به کوکاکولا با ارزشی معادل 58 میلیارد و 500 میلیون دلار و فیس بوک نیز با ارزش 52 میلیارد و 600 میلیون دلار در جایگاه پنجم قرار گرفت.

تویوتا که از قدرتمندترین خودروسازان جهان است بعد از 5 برند آمریکایی در چایگاه ششم قرار گرفت و دارای ارزشی معادل ۴۲ میلیارد و یکصد میلیون دلار می باشد.

اپل،گوگل و مایکروسافت،باارزش ترین برندهای 2016


IBM با ارزش ۴۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار در جایگاه هفته با ارزش‌ترین برندهای دنیا قرار دارد. دیزنپ با ۳۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار در جایگاه هشتم با ارزش‌ترین برند‌های دنیا قرار دارد.

مک دونالد با ارزشی معادل ۳۹ میلیارد و یکصد میلیون دلار جایگاه نهم را از آنِ خود کرد. جنرال الکتریک در سال ۱۸۹۲ میلادی با تلفیق دو کمپانی ادیسون الکتریک و تومسون (هوستون الکتریک) راه اندازی شده است. این برند در حال حاضر با ۳۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار هنوز هم در میان ده شرکت با ارزش دنیا قرار دارد.

سامسونگ پس از برند تویوتا که در جایگاه ششم باارزش‌ترین‌ها قرار دارد، برند دیگر آسیایی است که در بین پانزده برند برتر جهان جای گرفته است. ارزش این برند ۳۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار تخمین زده شده است.

آمازون که توسط جف بزوس در سال ۱۹۹۴ راه اندازی شد، ۳۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار ارزش دارد که جایگاه دوازدهم با ارزش‌‌ترین برند دنیا را در سال ۲۰۱۶ به خود اختصاص داده است.

BMW نخستین کمپانی آلمانی و اروپایی است که در لیست فوربس موفق گردید با ارزشی معادل ۲۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار در جایگه چهاردهم با ارزش‌ترین برند‌ها در سال ۲۰۱۶ قرار گیرد.

لویز ویتون شرکت کالای لوکس و خانه مد فرانسوی به اختصار LV دیگر کمپانی اروپایی است که ارزشی معادل ۲۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار دارد و در جایگاه نوزدهم با ارزش‌ترین برندهای جهان قرار گرفته است.

کمپانی آلمانی بنز هم دومین شرکت آلمانی است که با ارزش ۲۶ میلیارد دلار در جایگاه بیستم باارزش‌ترین برند‌های دنیا قرار دارد.

تبدیل شدن یک محصول به برند تمام داستان نیست، «ماندگاری برند» در طول سال‌های متوالی و حفظ قدرت رقابت با رقیبان بخش دیگر حکایت برند بودن یک محصول می باشد.

اپل،گوگل و مایکروسافت،باارزش ترین برندهای 2016

Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

مطلب ویژه

بیمه تجارت نو ؛ در مسیری کهنه

شرکت بیمه تجارت نو، که در زمستان 94 آغاز به فعالیت کرده است، در کمپین تبلیغاتی بهار 95 که در واقع کمپین ورود به بازار آنها بوده است، اشتباهی نموده است که نشان می دهد در مسیری کهنه قرار گرفته است . متن کامل مقاله را بخوانید

آگهی

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

گوگل پلاس یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام