مجتمع فنی تهران میرداماد

برگزاری یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک در 15 و 16 اسفندماه

اخبار مدیرانعمومیبرگزاری یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک در 15 و 16 اسفندماه

دوره دیجیتال مارکتینگ

برگزاری یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک در 15 و 16 اسفندماه

یازدهمین دوره کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک، از تاریخ 15 اسفندماه سال جاری طی دو روز و در محل مرکز همایش های بین المللی کتابخانه ملی ایران برگزار خواهد شد. این کنفرانس از سوی انجمن مدیریت راهبردی (استراتژیک) ایران برگزار خواهد شد.

یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک

با توجه به اهمیت روزافزون دانش مدیریت استراتژیک در کشور و لزوم توسعه عمومی و تخصصی این دانش در میان مدیران ارشد کشور، بکارگیری آن اکنون به عنوان یکی از راهکارهای اصلی توسعه مورد توجه سازمان ها و نهادهای علمی قرار گرفته است.

جهت ایجاد بستری مناسب به منظور گردهمای اساتید، دانشجویان و مدیران سازمان ها، شرکت ها و نهادهای مختلف توسعه یافته و در حال رشد در کشور، کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک برای یازدهمین دوره، توسط انجمن مدیریت راهبردی (استراتژیک) ایران، برگزار می شود تا آخرین و مهم ترین دستاورد های علمی و تخصصی این حوزه بررسی و تجزیه و تحلیل شود.

کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک

کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک با تکیه بر دو اصل علمی بودن و مشارکت حداکثری با حضور سازمان ها، نهادها، شرکت ها، انجمن های مرتبط و موسسه های علاقمند به مشارکت در برگزاری، با هدف ایجاد مشارکت و تعامل بیشتر بین دانشگران، پژوهشگران و مدیران مطرح حوزه مدیریت استراتژیک و با حضور اعضای هیات علمی دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی و همچنین موسسه های علمی داخلی و خارجی و با حضور اساتید و مدعوین برجسته بین المللی از کشورهای مختلف از جمله انگلستان، هلند، استرالیا، چین، لهستان و ... در طی سال های مختلف برگزار گردیده است.

دبیر یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک، با اشاره به برخی از اهداف این رویداد بین المللی، ارائه مقالات تخصصی، ارائه سخنرانی های کلیدی داخلی و خارجی، برگزاری کارگاه های تخصصی ویژه، انتخاب و معرفی کتاب سال مدیریت استراتژیک کشور، انتخاب و معرفی چهره برجسته مدیریت استراتژیک کشور، انتخاب و معرفی پایان نامه های برتر دانشجویی، انتخاب و معرفی کسب و کار پیشرو در پیاده سازی استراتژی اقتصاد مقاومتی، انتخاب و معرفی کسب و کار پیشرو در پیاده سازی استراتژی اشتغال مولد و رشد اقتصادی، انتخاب و معرفی کسب و کار پیشرو در پیاده سازی استراتژی تولید سبز، انتخاب و معرفی استارتاپ پیشرو در پیاده سازی استراتژی توسعه ایده، انتخاب و معرفی استارتاپ پیشرو در پیاده سازی استراتژی خلق تیم، انتخاب و معرفی استارتاپ پیشرو در پیاده سازی استراتژی ورود به بازار، برگزاری نمایشگاه جانبی و تجلیل از حامیان کنفرانس را به عنوان برنامه های اصلی یازدهمین کنفرانس برشمرد.

محمدرضا انبیائی، ضمن دعوت از همه علاقمندان برای مشارکت در بخش های مختلف این رویداد مهم بین المللی ابراز امیدواری کرد، با حضور شخصیت های مختلف علمی و اجرائی مرتبط با این دانش ارزشمند، نتایج قابل توجهی از این کنفرانس حاصل شود.

این مدرس دانشگاه با اشاره به حمایت دانشگاه BANGOR انگلستان و مرکز ICHES استرالیا در این رویداد بین المللی، از حضور نمایندگان رسمی بسیاری از سازمان ها و نهادها در کمیته های مختلف این رویداد خبر داد.

علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مراجعه به آدرس: WWW.ISMCONF.COM اقدام نموده و یا با شماره تلفن های: 86017052 – 86017055 و 86017058 تماس حاصل نمایند.

زمان: سه شنبه و چهارشنبه 15 و 16 اسفند ماه سال جاری

مکان: مرکز همایش های بین المللی کتابخانه ملی ایران

Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

مطلب ویژه

تاثیر سیگار بر برند شخصی مهران مدیری

چندی پیش، مهران مدیری در یک نشست خبری و روبروی دوربین ده ها خبرنگار، اقدام به روشن کردن و کشیدن سیگار کرد ! این اتفاق باعث شد نام مهران مدیری بیش از پیش بر سر زبان ها بیفتند، چه تاثیری بر برند شخصی مهران مدیری داشته یا خواهد داشت؟ متن کامل مقاله تاثیر سیگار بر برند شخصی مدیری را بخوانید

آگهی

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

گوگل پلاس یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام