عمومی

لوگوی جدید بی ام و برای خودروهای بسیار لوکس+عکس

شرکت خودروسازی بی ام و، برای خودروهای بسیار لوکسش که آن ها را «الیت» یا نخبه می نامد، از لوگوی جدید خود استفاده می کند، این خودروساز در نمایشگاه فرانکفورت از این لوگو رونمایی کرد و در معرض دید عموم قرار داد.

همگام با معرفی مدل‌های بسیار لوکس BMW (بی ام و) در نمایشگاه‌های خودروی پاییزی در سراسر جهان، نشان تجاری سیاه و سفید تازه این شرکت نیز به علاقه‌مندان این برند معرفی گردید. این نشان تجاری که اولین بار در نمایشگاه فرانکفورت در معرض دید عموم قرار گرفت، قرار است بر تارک گران‌ترین مدل‌های بی‌ ام‌ و بدرخشد که از آن ها با عنوان خودروهای «الیت» یا نخبه یاد می‌شود.

لوگوی جدید بی ام و برای خودروهای بسیار لوکس+عکس

این خودروها امکانات و قابلیت‌های بسیار ویژه ای دارند و این خودروساز آلمانی ادعا می‌کند تجربه‌ ای متمایز برای صاحبان خود رقم خواهند زد. تمامی مدل‌های سری ۷، خودروهای کوپه و سقف تاشوی سری ۸، رودستر آی۸ و شاسی‌بلند ایکس۷ در این گروه جای می‌گیرند.

این‌ مدل‌ ها به جای لوگوی آشنای آبی و سفید بی‌ ام‌ و، با نشان جدید روانه بازار خواهند شد. هیلدگارد ورتمان، معاون ارشد برند این شرکت، در این باره اظهار داشت: «این هویت بصری تازه، مخاطبان بی‌ ام‌ و را بیشتر به خود جلب خواهد کرد.»

لوگوی جدید بی ام و برای خودروهای بسیار لوکس+عکس

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا