برای شرکت رایگان در همایش ثروت آفرینی در شرایط جدید اقتصاد ایران روی لینک زیر کلیک کنید

زمان برگزاری چهارشنبه 7 اسفند : اطلاعات بیشتر : 02122968244 و 09039119939

فرصتثبت نام رایگان به تعداد محدود، در «ثروت آفرینی در شرایط جدید اقتصاد ایران»فرصت

تویوتا همچنان در صدر باارزش ترین برندهای خودرو

اخبار مدیرانعمومیتویوتا همچنان در صدر باارزش ترین برندهای خودرو

دوره دیجیتال مارکتینگ

تویوتا همچنان در صدر باارزش ترین برندهای خودرو

برچسب ها: برندصنعت خودرو

در رتبه بندی اخیر برندهای خودرو در سرتاسر جهان، یکصد برند باارزش معرفی گردیدند که همچنان تویوتا در صدر باارزش ترین برندهای دنیای خودرو در سال 2017 قرار دارد و رتبه دوم و سوم به خودروسازهای لوکس یعنی BMW و مرسدس بنز رسید.

به گزارش از «میل‌وارد برون»، در 12 سال اخیر این بار نهم است که تویوتا در صدر جدول پرارزش‌ترین برندهای صنعت اتومبیل دنیا جای می‌گیرد.

تویوتا همچنان در صدر باارزش ترین برندهای خودرو

به گزارش عصرایران، این مطالعه که از طریق موسسه تحقیقاتی میل‌وارد برون انجام شده است ارزش برند 100 بنگاه اقتصادی برتر دنیا به نمایش گذاشته شده است. اطلاعات حاصل از مصاحبه‌ های بیش از دو میلیون مصرف‌کننده در سراسر جهان برای این تحقیق مورد استفاده قرار گرفته است. این موضوع که برندها چگونه و تا چه حدی با محصولات شان روی مشتریان اثر می‌گذارند در ارزشمندی آنها تاثیر مستقیم دارد.

در بین 100 برند پرارزش دنیا، رتبه دوم و سوم برتر در دنیای خودروها به برندهای لوکس BMW و مرسدس بنز اختصاص یافت. برندهای فناورانه در این لیست 100 پله‌ ای تسلط زیادی از خود نشان می‌دهند و 54 درصد جایگاه‌ها را به خود اختصاص داده اند.

رقابت بین BMW و تویوتا در سال‌های اخیر بسیار تنگاتنگ بوده اما تا به امروز خودروهای ژاپنی قدرت و کیفیت بیشتری را به نمایش گذاشته اند و در جایگاه نخست قرار دارند.

با وجود اینکه تویوتا در رتبه نخست طبقه‌بندی خودرویی‌ها قرار می‌گیرد، روی برند سی‌ام در بین 100 برند ارزشمند دنیا ایستاده است.

تویوتا همچنان در صدر باارزش ترین برندهای خودرو

Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

مطلب ویژه

دانلود فیلم مدیریتی دفتر کار یا Office Space

ما فیلم های مدیریتی را به صورت رایگان برای دانلود در اختیار شما می گذاریم، اینها فیلمهایی هستند که می توانند جنبۀ آموزش و انتقال مفاهیم مدیریتی را داشته باشند. فیلم دفتر کار یکی از این فیلم هاست، فیلم سینمایی Office Space به کارگردانی Mike Judge در سال 1999 و در آمریکا ساخته شده است. فیلم Office Space در فضایی هجو گونه زندگی روزمره و کاری مردم آمریکا در اواخر دهه 90 میلادی ... متن کامل مقاله را بخوانید

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام