وضعیت رشد کسب و کارهای اینترنتی در ایران؟!

امکاناتاخبار مدیرانعمومیوضعیت رشد کسب و کارهای اینترنتی در ایران؟!

وضعیت رشد کسب و کارهای اینترنتی در ایران؟!

زمان زیادی از تمایل و علاقه مردم به خریدهای آنلاین نمی گذرد، اما در همین مدت کوتاه با رشد و توسعه قابل توجهی روبرو بوده است به گونه ای که به گفته کارشناسان حوزه تجارت الکترونیک در حال حاضر روزانه بالغ بر هزاران نفر در ایران خرید آنلاین انجام می دهند و این آمار روند رو به رشد را دنبال می کند.

می توان گفت خرید و فروش های آنلاین در بستر اینترنت، در حال حاضر بخش قابل توجهی از فروش کالا را به خود اختصاص داده اند.

به نقل از خبرآنلاین، يك كارشناس حوزه تجارت الكترونيك با اشاره به اينكه فروش اینترنتی در حال حاضر بخش قابل توجهی از فروش كالا را به خود اختصاص داده است اعلام کرد: در این چند سال اخیر، کسب و کارهاي اینترنتي در ایران رشد خوبي داشته و می توان گفت هر روز هزاران نفر بدون متحمل شدن هزينه رفت و آمد و حضور در ترافيك كالاهاي مورد نياز خود را تهیه می کنند.وضعیت رشد کسب و کارهای اینترنتی در ایران؟!

مهدي عادلي با اشاره به اينكه یکی از مزایای مهم خرید اینترنتی قدرت بالای انتخاب در بین طیف وسیعی از کالاهاست اشاره داشت: خریداران به جای آنکه محدود به چند خرده فروشی شوند قادر خواهند بود كالاهاي متنوع و گوناگونی را از فروشگاه های آنلاین خرید كنند.

وي با بيان اينكه این ویژگی می تواند پیداکردن کالاهای نایاب و غیرمعمول را ساده تر كند تصريح كرد: اين سيستم فروش، رقابت بین فروشندگان کالاهای استاندارد با قيمت مناسب افزایش می دهد چرا كه خریداران مي توانند از بين تنوع كالاها بهترين را از لحاظ كيفيت و قيمت انتخاب كنند.

مدير عامل یک فروشگاه اینترنتی ادامه داد: فروش اینترنتي به خریداران این امکان را می دهد که براحتی چندين کالا را در کنار هم مقایسه کنند و حتی در صفحه مانیتور خود به طور همزمان به چند کالا در کنار فهرستی از مشخصات هرکدام نگاه کنند. این کار بسیار ساده تر از آن است که مشخصات یک کالا را هنگام خرید کالای دیگر به خاطر داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه فروشگاه های آنلاین قادرند به خریداران اطلاعات بار ارزشی در خصوص کیفیت کالا یا خدمات مشتریان ارائه کنند، تصریح کرد: روزانه میلیون ها نفر در دنيا  به صورت آنلاین خرید می کنند که از طریق تبلیغات اینترنتی به آن می رسند، این عملکرد به مراتب راحتتر از آن است که برای پیدا کردن کالا بدنبال فروشگاهی خاص در مکان جغرافیایی خاص باشند.

عادلی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه فروشگاههای آنلاین هزینه های سربار نیروهای مازاد و فضا را ندارند، می توانند  قيمت کالا را در قیاس با فروشگاه های فیزیکی با قیمت پایینتری در اختیار مشتریان قرار دهند. افزون بر آن از طرف دیگر هزینه های مازاد رفت و آمد خریداران حذف می شود و در زمان آن ها نیز صرفه جویی می گردد.

وضعیت رشد کسب و کارهای اینترنتی در ایران؟!

Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

مطلب ویژه

بیمه تجارت نو ؛ در مسیری کهنه

شرکت بیمه تجارت نو، که در زمستان 94 آغاز به فعالیت کرده است، در کمپین تبلیغاتی بهار 95 که در واقع کمپین ورود به بازار آنها بوده است، اشتباهی نموده است که نشان می دهد در مسیری کهنه قرار گرفته است . متن کامل مقاله را بخوانید

آگهی

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

گوگل پلاس یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام