عمومی

تفاوت طول عمر در فقرا و ثروتمندان آمریکایی

ثروتمندترین مردهای آمریکایی نسبت به مردان فقیر ۱۵ سال بیشتر عمر می کنند.

به گزارش سی ان ان مانی، بررسی های جدید نشان داده است ثروتمندان آمریکا بیشتر از فقیران این کشور عمر می کنند.

به گزاش از خبرآنلاین، افرادی که در قشر یک درصد ثروتمند جامعه می باشند، برآورد می شود که تا ۸۷.۳ سال عمر کنند که طول عمری ۱۵ سال بیشتر از افراد یک درصد فقیر جامعه می باشد.

تفاوت طول عمر در فقرا و ثروتمندان آمریکایی

مردان پولدار در تمامی کشورها بیش از بقیه افراد جامعه زندگی می کنند؛ در صورتی که مردان فقیر در کشورهایی نظیر سودان و پاکستان عمر کمتری دارند.

در شرایطی که زنان پولدار تا ۸۹ سال زندگی می کنند که یک دهه بیشتر از فقرا می باشد.

در میان فقیران، زنان ۶ سال بیشتر از مردانشان عمر می کنند، ولی در ثروتمندان طول عمر زنان تنها ۱.۵ سال بیشتر از مردان ثروتمند است.

این گزارش تاکید بر این دارد فقط پول دادن به افراد موجب سلامتی آن ها نمی شود، بلکه در نحوه خورد و خوراک و آموزش آنها تفاوت وجود دارد که یک درصد افراد پولدار بیشتر از یک درصد فقیر جامعه عمر می کنند.

اختلاف طبقاتی میان ثروتمندان و فقرا در چند سال اخیر بیشتر شده است. اشخاصی که در ۵ درصد بالا قرار دارند، از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۴ سه سال به میانگین طول عمرشان اضافه گردیده؛ در حالی که در ۵ درصد افراد فقیر طول عمری بیشتر نشده است.

تفاوت طول عمر در فقرا و ثروتمندان آمریکایی

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا