عمومی

جزیره کیش و بالاترین نرخ اشغال هتل در کشور

بیش از ده هزار تخت اقامتی در کیش

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: جزیره کیش با ۴۷ هتل و بیش از ده هزار تخت اقامتی، بالا‌ترین نرخ اشغال هتل و مراکز اقامتی را به خود اختصاص داده است.

به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، علی فعله‌گری افزود: در تعطیلات نوروزی امسال، صددرصد ظرفیت مراکز اقامتی و هتل‌های کیش در اشغال مه‌مان و گردشگران نوروزی بود. وی با اشاره به اینکه میانگین نرخ اشغال هتل‌ها و مراکز اقامتی در کشور حدود ۴۰ درصد است گفت: میانگین نرخ اشغال هتل‌ها و مراکز اقامتی کیش حدود ۷۵ درصد است.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش افزود: جزیره زیبای کیش در حال حاضر ظرفیت ساخت و احداث هتل‌های بیشتر را دارد. کیشفعله‌گری یادآور شد: آمار و ارقام نشان می‌دهد که در زمان برگزاری جشنواره تابستانی نیز، این رقم به ۸۸ درصد افزایش می‌یابد. وی در بخش دیگری از گفت‌و‌گوی خود تصریح کرد: استانداردسازی هتل‌ها و ستاره دار کردن آن‌ها، برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای پرسنل هتل‌ها و مراکز اقامتی و نوسازی و بهسازی مراکز اقامتی موجود از دیگر برنامه‌های این معاونت در آینده است.

لازم به ذکر است جزیره کیش سالانه پذیرای بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار گردشگر داخلی و خارجی است. این جزیره ۹۲ کیلومتر مربعی در تطیلات نوروزی امسال پذیرای بیش از ۱۷۵ هزار مسافر و گردشگر بود. میانگین زمان اقامت و ماندگاری مسافران و گردشگران در تعطیلات نوروزی ۷/۴ روز اعلام شده است.

اگر چه این خبر مربوط به ۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ می باشد و قدیمی شده است اما کماکان برخی آمار این خبر می تواند برای محققین حائز ارزش مطالعاتی باشد.

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا