مروری بر روند مسیر فرآیند بانکی در پسابرجام

امکاناتاخبار مدیرانبورس، بانک و بیمهمروری بر روند مسیر فرآیند بانکی در پسابرجام

مروری بر روند مسیر فرآیند بانکی در پسابرجام

راهکارهای رفع موانع تجاری و روند پیشرفت فرآیندهای بانکی پس از لغو تحریم‌ها از سوی پژوهشکده پولی و بانکی بررسی می‌شود.

به نقل از اقتصادآنلاین، همایش تجاری و بانکی ایران و اروپا از سال ۹۴ تا به امروز، همه ساله در 2 نوبت برگزار می گردد؛ در سال 96 نیز چهارمین دوره این همایش در کشور برگزار خواهد شد که مهمان ویژه این دوره، وزیر امور خارجه ایران، محمد جواد ظریف، است.

مروری بر روند مسیر فرآیند بانکی در پسابرجام

از جمله مهمانان دیگر این همایش، ولی‌اله سیف رئیس، کل بانک مرکزی، علی طیب‌نیا، وزیر امور اقتصادی و دارایی، علی دیواندری، رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی و دبیر همایش، علی ماجدی سفیر ایران در آلمان و دیگر مسئولان و صاحب نظران داخلی و خارجی می باشند.

علاوه بر این قرار است در چهارمین همایش تجاری و بانکی ایران و اروپا، پنل تخصصی بررسی صنعت بانکی امروزه ایران به عنوان پنل اصلی و پنل های تخصصی موازی نیز در سالن‌ های جانبی با عناوین بررسی وضعیت روند صنعت بانکی کنونی کشور، نظارت بانکی و قانونگذاری، استانداردهای بین‌المللی، بال ۲ و ۳، اتصال سیستم بانکی ایران به جامعه بین‌الملل و مسیر پیشرو، نحوه راه‌اندازی شعبه بانک های ایرانی در اروپا، مطالبات معوق بانکی، وام‌های غیراجرایی و طرح مساله و راهکارها، استانداردهای بین‌المللی حسابرسی و آینده صنعت پرداخت برگزار گردد.

هدف از برگزاری این دوره از همایش، بررسی وضعیت و شناسایی دستاوردهای کشور در بخش های گوناگون اقتصادی و شناخت نقاط ضعف و راه حل برداشتن موانع تجاری با دیگر کشورها و علاوه براین ایجاد فضای مناسب و مستمر به منظور معرفی فرصت‌های مهم سرمایه‌گذاری در جمهوری اسلامی ایران است.

علاوه برای محورهای مورد بحث در این همایش مرور و بررسی روند پیشرفت فرآیندهای بانکی و مالی یکسال بعد از برداشتن تحریم‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کشور در بخش‌های مختلف اقتصادی در ایران عنوان شده است.

مروری بر روند مسیر فرآیند بانکی در پسابرجام

Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

مطلب ویژه

بیمه تجارت نو ؛ در مسیری کهنه

شرکت بیمه تجارت نو، که در زمستان 94 آغاز به فعالیت کرده است، در کمپین تبلیغاتی بهار 95 که در واقع کمپین ورود به بازار آنها بوده است، اشتباهی نموده است که نشان می دهد در مسیری کهنه قرار گرفته است . متن کامل مقاله را بخوانید

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

گوگل پلاس یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام