برای شرکت رایگان در همایش انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه شریف، روی لینک زیر کلیک و نام خود را در فرم وارد فرمایید.

زمان برگزاری چهارشنبه 28 فروردین: اطلاعات بیشتر : 02122968244 و 09039119939

فرصتثبت نام رایگان به تعداد محدود، در «راهکارهای ایجاد استارتاپ های ثروت آفرین در شرایط اقتصادی جدید»فرصت

تئوریهای مدیریت - صفحه 6

تئوریهای مدیریت

دوره دیجیتال مارکتینگ

تئوریهای مدیریت

چه زمانی شایعه پراکنی در سازمان مفید است

همه ما یاد گرفته‌ایم که شایعه‌پراکنی نه تنها یک عمل نابهنجار محسوب می‌شود، بلکه احتمالا باعث جریحه‌دار شدن احساسات شده یا به حسن شهرت افراد لطمه وارد می‌کند؛ اما با وجود این، تقریبا همه این کار را انجام می‌دهند. مشکل می‌توان شرکتی را یافت که در آن بحث و گفت‌وگو درباره افراد غایب وجود نداشته باشد. آیا باید ساکت باشید و خود را درگیر این مباحث نکنید؟ یا اینکه بهتر است شما نیز در این تبادل اطلاعات شرکت کنید؟

ادامه مطلب...

ده دلیل نخبگان برای رها کردن کار خود

آیا تا به حال دقت کرده اید که معمولاً مدیران، درباره استعداد و خلاقیت و نیز ارزش به کارگیری نیروهای نخبه در سازمان داد سخن می دهند ولی با این حال یک رشته اشتباه های کلیشه ای و رایج را که دقیقاً در خلاف همین گفته ها قرار دارد، پشت سر هم تکرار می کنند؟!

در تجارت شاید کمتر چیزی به اندازه «خداحافظی کارکنان زبده از کار در سازمان» زیان بار باشد.

ادامه مطلب...

آینده در گذشته 1: پیتر دراکر

پیتر دراکر

مجلۀ Harvard Business Review در سال 1997، به مناسبت هفتاد و  پنجمین سالگرد انتشارش، به سراغ 5 تن از مشهورترین متفکران آن زمان رفته و از آنها دربارۀ آیندۀ جهان پرسیده و در مورد چالشها و مشکلات پیش روی مدیران در سالهای آینده (این سالها) با آنها مصاحبه کرده که هریک به فراخور تخصص و زمینۀ مطالعاتی خود پاسخهای جالب توجهی داده اند که مرور آنها پس از 15 سال و مقایسۀ آنها با شرایط فعلی می تواند جذاب باشد. البته این پاسخها ممکن است برای جامعه و مدیران ایرانی که در خوش بینانه ترین حالت هم اکنون در شرایط آن روز این متفکران به سر می برند، برداشت های مختلفی را در پی داشته باشد. در اولین بخش، توجه شما را به پاسخ پیتر دراکر جلب می کنیم.

ادامه مطلب...

پویایی در نوآوری

برچسب ها: مدیریتنوآوری

آنتونی گافنی، مدیر گروه تحولات کار‌شناسی شرکت مورهوس می‌گوید نوآوری تنها پروراندن ایده‌های بدیع نیست. شما به یک فرآیند پیچیده نیز نیازمندید تا تشخیص دهید کدام ایده‌ها بیشتر احتمال دارند که به کار بیایند. او چهار قانون کلیدی برای نوآوری پویا و مستمر ارائه می‌دهد. در جهان امروز، نوآوری‌های موفق برای کسب و کار در حکم اکسیر حیات به شمار می‌روند.

ادامه مطلب...

صفحه 6 از 13

مطلب ویژه

تاثیر سیگار بر برند شخصی مهران مدیری

چندی پیش، مهران مدیری در یک نشست خبری و روبروی دوربین ده ها خبرنگار، اقدام به روشن کردن و کشیدن سیگار کرد ! این اتفاق باعث شد نام مهران مدیری بیش از پیش بر سر زبان ها بیفتند، چه تاثیری بر برند شخصی مهران مدیری داشته یا خواهد داشت؟ متن کامل مقاله تاثیر سیگار بر برند شخصی مدیری را بخوانید

آگهی

مطالب مرتبط

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام