مجله الکترونیکی

الفبای بازاریابی (۱)

کتاب الکترونیکی «الفبای بازاریابی – قسمت اول» تلاش نموده است تا با زبانی ساده و ساختاری کاربردی به معرفی اصول بنیادی بازاریابی بپردازد. در این مجموعه تلاش شده است تا به برخی از این مفاهیم از دریچه‌ای دیگر نگریسته شود.

مطالعه این کتاب الکترونیکی می تواند برای مدیران و همچنین علاقه مندان و دانشجویان رشته های مدیریت، مهندسی صنایع و MBA بسیار مفید و جذاب باشد.

در صورتی که مطالعه این ویژه نامه و یا سایر ویژه نامه های پایگاه اطلاع رسانی صنعت به شما کمک نموده است، در صورت تمایل می توانید با پرداخت مبلغ مورد نظر خود (به هر میزان) به انتشار ویژه نامه هایی از این دست کمک فرمایید.

الفبای بازاریابی 1

دریافت فایل PDF ویژه نامه الفبای بازاریابی – قسمت اول

این کتاب الکترونیکی توسط آقای محمد اسدی تهیه گردیده است.

سید حمیدرضا عظیمی

سید حمیدرضا عظیمی، دانش آموخته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی از دانشگاه شهید بهشتی و دکتری مدیریت از دانشگاه علامه طباطبایی که از سال 1382 فعال فضای تجارت الکترونیک بوده و هم اکنون از مدرسین مدیریت بازاریابی و به طور مشخص بازاریابی اینترنتی (Digital Marketing) است. رزومه کامل من را اینجا ببینید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا