ارتباط با مدیر کتابخانه:

ارسال درخواست یا گزارش خطا به مدیر کتابخانه

کتابخانه الکترونیکی یکی از سرویسهای ویژه پایگاه اطلاع رسانی صنعت است که در آن بیش از 2000 عنوان کتاب، مقاله و پایان نامه در موضوعات مختلف مدیریت و مهندسی صنایع قرار گرفته است و کاربران می توانند از این طریق جدیدترین کتابها و مقالات عملی را دانلود نمایند، همچنین فایل کلیه مقالات منتشر شده بر روی سایت پایگاه اطلاع رسانی صنعت نیز از طریق کتابخانه در دسترس است. برای دسترسی به کتابخانه لازم است عضویت ویژه پایگاه اطلاع رسانی صنعت را تهیه کرده باشد. (جدول عضویت ویژه+خرید آنلاین)


کتابخانه الکترونیکی - مقالات سایت - سطوح مختلف رقابت در محیط بازاریابی

کتابخانهبازاریابی و فروشمقالات سایتسطوح مختلف رقابت در محیط بازاریابی

دوره دیجیتال مارکتینگ

کتابخانه الکترونیکی
صفحه اصلی کتابخانه جستجو در کتابخانه بالا
جزییات کتاب
سطوح مختلف رقابت در محیط بازاریابی

یکی از مطالب منتشر شده بر روی سایت (اینجا) که می توانید از کتابخانه دانلود کنید.


چند خط اول مطلب:

رقابت در مدیریت بازاریابی یک عامل عمده به حساب می آید، شامل همه ی محصولات واقعی و بالقوه‌ی (رقیب) و اقلام جانشین این محصولات می شود که احتمالاً مورد توجه خریدار قرار خواهند گرفت. فرض کنید یک شرکت تولید خودرو در صدد برآید برای محصولات خود فولاد خریداری کند. این شرکت می تواند فولاد را از حارخانه های تولیدی ایالات متحده ی آمریکا یا از کارخانه های خارج از کشور خریداری کند. مسئولان شرکت می توانند با مراجعه به یک شرکت تولید فولاد با صرفه جویی در هزینه ها اقدم به خرید فولاد نمایند. آنها می توانند با به کار بردن آلومینیوم به عنوان بخشی از این محصول در صدد کم کردن وزن خودرو بر آیند یا به جای فولاد از قطعات پلاستیکی استفاده کنند.




اطلاعات کتاب

حجم فایل 69.75 KB
تعداد دانلودها 8
فرمت فایل
PDF
زبان فارسی
نویسنده حمید رضا عظیمی
وب سایت نویسنده

دانلود

محل تبلیغات شما

بخشهای کتابخانه

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام