ارتباط با مدیر کتابخانه:

ارسال درخواست یا گزارش خطا به مدیر کتابخانه

کتابخانه الکترونیکی یکی از سرویسهای ویژه پایگاه اطلاع رسانی صنعت است که در آن بیش از 2000 عنوان کتاب، مقاله و پایان نامه در موضوعات مختلف مدیریت و مهندسی صنایع قرار گرفته است و کاربران می توانند از این طریق جدیدترین کتابها و مقالات عملی را دانلود نمایند، همچنین فایل کلیه مقالات منتشر شده بر روی سایت پایگاه اطلاع رسانی صنعت نیز از طریق کتابخانه در دسترس است. برای دسترسی به کتابخانه لازم است عضویت ویژه پایگاه اطلاع رسانی صنعت را تهیه کرده باشد. (جدول عضویت ویژه+خرید آنلاین)


کتابخانه الکترونیکی - مقالات سایت - انواع اهداف تبلیغاتی

کتابخانهبازاریابی و فروشمقالات سایتانواع اهداف تبلیغاتی

دوره دیجیتال مارکتینگ

کتابخانه الکترونیکی
صفحه اصلی کتابخانه جستجو در کتابخانه بالا
جزییات کتاب
انواع اهداف تبلیغاتی

یکی از مطالب منتشر شده بر روی سایت (اینجا) که می توانید از کتابخانه دانلود کنید.


چند خط اول مطلب:

آمیخته ی بازاریابی یا Marketing Mix  یکی از مفاهیمی است که توسط کارشناسان بازاریابی روزانه هزاران بار در سراسر دنیا به کار برده می شود. آمیخته ی بازاریابی آن دسته از عواملی در کسب و کار هستند که مدیریت می تواند بر آنها تاثیر بگذارد و پیرامون آنها کم و بیش تصمیم گیری کند.




اطلاعات کتاب

حجم فایل 89.23 KB
تعداد دانلودها 0
فرمت فایل
PDF
زبان فارسی
نویسنده حمید رضا عظیمی
وب سایت نویسنده

دانلود

محل تبلیغات شما
آگهی

بخشهای کتابخانه

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام