ارتباط با مدیر کتابخانه:

ارسال درخواست یا گزارش خطا به مدیر کتابخانه

کتابخانه الکترونیکی یکی از سرویسهای ویژه پایگاه اطلاع رسانی صنعت است که در آن بیش از 2000 عنوان کتاب، مقاله و پایان نامه در موضوعات مختلف مدیریت و مهندسی صنایع قرار گرفته است و کاربران می توانند از این طریق جدیدترین کتابها و مقالات عملی را دانلود نمایند، همچنین فایل کلیه مقالات منتشر شده بر روی سایت پایگاه اطلاع رسانی صنعت نیز از طریق کتابخانه در دسترس است. برای دسترسی به کتابخانه لازم است عضویت ویژه پایگاه اطلاع رسانی صنعت را تهیه کرده باشد. (جدول عضویت ویژه+خرید آنلاین)


کتابخانه الکترونیکی - کتابها - brands and branding

کتابخانهبازاریابی و فروشکتابهاbrands and branding

دوره دیجیتال مارکتینگ

کتابخانه الکترونیکی
صفحه اصلی کتابخانه جستجو در کتابخانه بالا
جزییات کتاب
brands and branding

With contributions from leading brand experts around the world, this valuable resource delineates the case for brands (financial value, social value, etc.) and looks at what makes certain brands great. It covers best practices in branding and also looks at the future of brands in the age of globalization.

Although the balance sheet may not even put a value on it, a company’s brand or its portfolio of brands is its most valuable asset. For well-known companies it has been calculated that the brand can account for as much as 80 percent of their market value.

This book argues that because of this and because of the power of not-for-profit brands like the Red Cross or Oxfam, all organisations should make the brand their central organising principle, guiding every decision and every action. As well as making the case for brands and examining the argument of the anti-globalisation movement that brands are bullies which do harm, this second edition of Brands and Branding provides an expert review of best practice in branding, covering everything from brand positioning to brand protection, visual and verbal identity and brand communications. Lastly, the third part of the book looks at trends in branding, branding in Asia, especially in China and India, brands in a digital world and the future for brands.

Written by 19 experts in the field, Brands and Branding sets out to provide a better understanding of the role and importance of brands, as well as a wealth of insights into how one builds and sustains a successful brand.

 




اطلاعات کتاب

حجم فایل 1.07 MB
تعداد دانلودها 4
فرمت فایل
PDF
زبان English
نویسنده
وب سایت نویسنده

دانلود

محل تبلیغات شما

بخشهای کتابخانه

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام