یکی از مطالب منتشر شده بر روی سایت (اینجا) که می توانید از کتابخانه دانلود کنید.
چند خط اول مطلب: اگر شما هم صاحب یک کسب و کار بسیار کوچک و شاید انفرادی باشید، احتمالاً با عبارت « بازاریابی با بودجه ی محدود » به خوبی ارتباط برقرار می کنید ! احتمالاً شما بودجه برای تبلیغات گران قیمت مجلات و روزنامه ها و بیلبرد ها را ندارید ! (هر چند امروز شاید کسب و کارهای بزرگ هم برای پرداخت هزینه های آنها با مشکل روبرو باشند) . با این وجود این موضوع را نمی توان پنهان کرد که هر کسب و کاری برای فروش خدمت یا محصول خود باید تبلیغ کند و بدون معرفی خود نمی تواند کسب درآمد کند و اساساً کسب و کار شکل نخواهد گرفت. اینجا سوال مهمی که برای صاحبان کسب و کارهای کوچک وجود دارد، این است که آنها پگونه باید کسب و کار خود را با بودجه ی محدود تبلیغ کنند یا بهتر است بگوییم بازاریابی کنند ؟
|
|
اطلاعات کتاب
|
حجم فایل |
66.09 KB |
تعداد دانلودها |
0 |
فرمت فایل
|
PDF |
زبان |
فارسی |
نویسنده |
حمید رضا عظیمی  |
وب سایت نویسنده |
|

|

|
|