ارتباط با مدیر کتابخانه:

ارسال درخواست یا گزارش خطا به مدیر کتابخانه

کتابخانه الکترونیکی یکی از سرویسهای ویژه پایگاه اطلاع رسانی صنعت است که در آن بیش از 2000 عنوان کتاب، مقاله و پایان نامه در موضوعات مختلف مدیریت و مهندسی صنایع قرار گرفته است و کاربران می توانند از این طریق جدیدترین کتابها و مقالات عملی را دانلود نمایند، همچنین فایل کلیه مقالات منتشر شده بر روی سایت پایگاه اطلاع رسانی صنعت نیز از طریق کتابخانه در دسترس است. برای دسترسی به کتابخانه لازم است عضویت ویژه پایگاه اطلاع رسانی صنعت را تهیه کرده باشد. (جدول عضویت ویژه+خرید آنلاین)


کتابخانه الکترونیکی - کتابها - Principles of Service Marketing and Management2

کتابخانهارتباطات و مهارتهای کسب و کارکتابهاPrinciples of Service Marketing and Management2

دوره دیجیتال مارکتینگ

کتابخانه الکترونیکی
صفحه اصلی کتابخانه جستجو در کتابخانه بالا
جزییات کتاب
Principles of Service Marketing and Management2

Principles of Service Marketing and Management, Second Edition, is designed to complement the materials found in traditional marketing principles texts. It avoids sweeping and often misleading generalizations about services, recognizing explicitly that the differences between specific categories of services (based on the nature of the underlying service process) may be as important to student understanding as the broader differences between goods marketing and services marketing.




اطلاعات کتاب

حجم فایل 5.25 MB
تعداد دانلودها 9
فرمت فایل
PDF
زبان English
نویسنده
وب سایت نویسنده

دانلود

محل تبلیغات شما
آگهی

بخشهای کتابخانه

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام