ارتباط با مدیر کتابخانه:

ارسال درخواست یا گزارش خطا به مدیر کتابخانه

کتابخانه الکترونیکی یکی از سرویسهای ویژه پایگاه اطلاع رسانی صنعت است که در آن بیش از 2000 عنوان کتاب، مقاله و پایان نامه در موضوعات مختلف مدیریت و مهندسی صنایع قرار گرفته است و کاربران می توانند از این طریق جدیدترین کتابها و مقالات عملی را دانلود نمایند، همچنین فایل کلیه مقالات منتشر شده بر روی سایت پایگاه اطلاع رسانی صنعت نیز از طریق کتابخانه در دسترس است. برای دسترسی به کتابخانه لازم است عضویت ویژه پایگاه اطلاع رسانی صنعت را تهیه کرده باشد. (جدول عضویت ویژه+خرید آنلاین)


کتابخانه الکترونیکی - کتابها - Perspective of Branding

کتابخانهارتباطات و مهارتهای کسب و کارکتابهاPerspective of Branding

دوره دیجیتال مارکتینگ

کتابخانه الکترونیکی
صفحه اصلی کتابخانه جستجو در کتابخانه بالا
جزییات کتاب
Perspective of Branding

Who's the real branding expert: the agency or the brand? Each has a different approach to what brand building's really all about and the methods needed to generate consumer loyalty. Each approaches brand building strategies from a different angle - a different perspective - and without understanding both points of view, the picture is never fully complete. Perspectives on Branding is the first book to offer both sides of the story. In an easy-to-read, question/answer format, Jason Miletsky provides the agency perspective while Genevieve Smith gives the brand point of view on topics including what a brand actually is (not many people really get it, operationalizing the brand and making it tangible, successfully marketing the brand, the best ways to measure results, which brands do it right, and which brands do it wrong and a whole lot more. What makes this book different from other branding books is that there is no author collaboration or sharing of information during the writing process. Neither author was aware of what the other was writing. The result is a fascinating, no-holds-barred look at branding as both the client and brand see it, leaving readers with a list of action items and a better understanding of core brand building concepts to dramatically improve their strategies.




اطلاعات کتاب

حجم فایل 1.11 MB
تعداد دانلودها 10
فرمت فایل
PDF
زبان English
نویسنده
وب سایت نویسنده

دانلود

محل تبلیغات شما
آگهی

بخشهای کتابخانه

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام