یکی از مطالب منتشر شده بر روی سایت (اینجا) که می توانید از کتابخانه دانلود کنید.
چند خط اول مطلب: حتماً تاکنون از این گونه شوخی ها شنیده اید که «چند وقت پیش فلان شرکت هواپیمایی (اشتباهاً) بلیت ِ زیادی فروخته بود و برخی مسافران نتوانستند سوار پرواز شوند...». معمولاً شرکت های وطنی هدف و منظور اینگونه « لطیفه ها » قرار می گیرند تا اینگونه از مدیریت آنها انتقاد شود. اما آنچه برای بسیاری از ما یک لطیفه تلقی می شود، برای شرکت های هواپیمایی در سراسر جهان، رویه ای معمول است و بخش قابل توجهی از فروش سالیانه را باعث می شود. آیا می دانید حدود یک و نیم درصد مسافران هوایی به همین علت پرواز خود را عوض می کنند؟
|
|
اطلاعات کتاب
|
حجم فایل |
80.6 KB |
تعداد دانلودها |
11 |
فرمت فایل
|
PDF |
زبان |
فارسی |
نویسنده |
احمد میرخانی  |
وب سایت نویسنده |
|

|

|
|