ارتباط با مدیر کتابخانه:

ارسال درخواست یا گزارش خطا به مدیر کتابخانه

کتابخانه الکترونیکی یکی از سرویسهای ویژه پایگاه اطلاع رسانی صنعت است که در آن بیش از 2000 عنوان کتاب، مقاله و پایان نامه در موضوعات مختلف مدیریت و مهندسی صنایع قرار گرفته است و کاربران می توانند از این طریق جدیدترین کتابها و مقالات عملی را دانلود نمایند، همچنین فایل کلیه مقالات منتشر شده بر روی سایت پایگاه اطلاع رسانی صنعت نیز از طریق کتابخانه در دسترس است. برای دسترسی به کتابخانه لازم است عضویت ویژه پایگاه اطلاع رسانی صنعت را تهیه کرده باشد. (جدول عضویت ویژه+خرید آنلاین)


کتابخانه الکترونیکی - مقالات سایت - اصول مدیریت افراد خشمگین

کتابخانهمدیریت عمومیمقالات سایتاصول مدیریت افراد خشمگین

دوره دیجیتال مارکتینگ

کتابخانه الکترونیکی
صفحه اصلی کتابخانه جستجو در کتابخانه بالا
جزییات کتاب
اصول مدیریت افراد خشمگین

یکی از مطالب منتشر شده بر روی سایت (اینجا) که می توانید از کتابخانه دانلود کنید.


چند خط اول مطلب:

زمانی که با فردی عصبانی مواجه مي‌شوید، اصول زیر را به کار ببنديد تا موفق باشید:

ابتدا سراغ احساسات فرد عصبانی بروید: احساسات و مشکلات فرد عصبانی باید قبل از هر اقدام دیگری مورد توجه قرار بگیرند تا فرد عصبانی بتواند به صورت سازنده رفتار کند. هر چه فرد عصبانی تر باشد، توجه کردن به احساسات او و شنیدن حرف‌هایش اهمیت بیشتری می یابد. حل کردن مشکلات با افراد عصبانی معمولا چیزی جز اتلاف وقت نیست. مگر در صورتی که ابتدا به حرف‌های فرد عصبانی گوش داده شود و او آماده برقراری ارتباط باشد.




اطلاعات کتاب

حجم فایل 78.74 KB
تعداد دانلودها 2
فرمت فایل
PDF
زبان فارسی
نویسنده حمید رضا عظیمی
وب سایت نویسنده

دانلود

محل تبلیغات شما
آگهی

بخشهای کتابخانه

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام