ارتباط با مدیر کتابخانه:

ارسال درخواست یا گزارش خطا به مدیر کتابخانه

کتابخانه الکترونیکی یکی از سرویسهای ویژه پایگاه اطلاع رسانی صنعت است که در آن بیش از 2000 عنوان کتاب، مقاله و پایان نامه در موضوعات مختلف مدیریت و مهندسی صنایع قرار گرفته است و کاربران می توانند از این طریق جدیدترین کتابها و مقالات عملی را دانلود نمایند، همچنین فایل کلیه مقالات منتشر شده بر روی سایت پایگاه اطلاع رسانی صنعت نیز از طریق کتابخانه در دسترس است. برای دسترسی به کتابخانه لازم است عضویت ویژه پایگاه اطلاع رسانی صنعت را تهیه کرده باشد. (جدول عضویت ویژه+خرید آنلاین)


کتابخانه الکترونیکی - کنترل و مدیریت کیفیت - مروری بر تاریخچه کیفیت

کتابخانهمدیریت تولید و کارخانهکنترل و مدیریت کیفیتمروری بر تاریخچه کیفیت

دوره دیجیتال مارکتینگ

کتابخانه الکترونیکی
صفحه اصلی کتابخانه جستجو در کتابخانه بالا
جزییات کتاب
مروری بر تاریخچه کیفیت

یکی از مطالب منتشر شده بر روی سایت (اینجا) که می توانید از کتابخانه دانلود کنید.


ریشه‌های مدیریت کیفیت فراگیر (Total Quality Management یا همان TQM) را می‌توان در اوایل دهه 1920 مشاهده کرد، زمانی که تئوری‌های آمار برای کنتر کیفیت محصولات به کار گرفته شدند. این مفهوم بعدها در ژاپن توسط آمریکایی‌ها بسیار توسعه یافت، افرادی مثلجایزه کیفیت بالدریج Demin و Juran از آمریکایی‌هایی بودند که در توسعه‌ی آن سهیم بودند. موضوع از کیفیت به محصول به کیفیت تمام کارها در یک سازمان گسترش یافت و این آغازی برای TQM مدیریت کیفیت فراگیر بود.




اطلاعات کتاب

حجم فایل 77.83 KB
تعداد دانلودها 8
فرمت فایل
PDF
زبان فارسی
نویسنده حمیدرضا عظیمی
وب سایت نویسنده

دانلود

محل تبلیغات شما
آگهی

بخشهای کتابخانه

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام