![]() |
![]() |
![]() |
بخش: مقالات علمی و پایان نامه ها |
![]() ![]() |
|
پژوهش حاضر با هدف بررسی اثر تعدیل کننده جنسیت در پذیرش تجارت الکترونیک با استفاده از مدل پذیرش نوآوری انجام شده است. بدین منظور پرسشنامه ای به طور آنلاین بر روی دو سایت قرار گرفت. با نرخ پاسخگویی 72 درصد، تعداد 283 نفر از پاسخ دهندگان به طور کامل به سؤالات پاسخ دادند. روایی پرسشنامه ها از طریق نظر نخبگان و پایایی آن از طریق محاسبه آلفای کرونباخ ارزیابی شد. با استفاده از دو مدل جداگانه رگرسیونی و آزمون مقایسه ضرایب β اثر تعدیل کننده جنسیت بر پذیرش تجارت الکترونیک مورد آزمون قرار گرفت. نتایج مدل نشان داد جنسیت در مدل پذیرش نوآوری بر روی رابطه مزیت نسبی درک شده، سازگاری درک شده، سهولت استفاده درک شده، قابل شرح بودن نتایج، پدیداری درک شده با قصد استفاده از تجارت الکترونیک اثر تعدیل کننده دارد. این اثر در رابطه با متغیر های تصویر درک شده و قابلیت اعتماد دیده نشد. |
|
>>اطلاعات بیشتر و دانلود | |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
>>اطلاعات بیشتر و دانلود | |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
|
>>اطلاعات بیشتر و دانلود | |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
|
>>اطلاعات بیشتر و دانلود | |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
This paper reviews the criticism on the 4Ps Marketing Mix framework, the most popular tool of traditional marketing management, and categorizes the main objections of using the model as the foundation of physical marketing. It argues that applying the traditional approach, based on the 4Ps paradigm, is also a poor choice in the case of virtual marketing and identifies two main limitations of the framework in online environments: the drastically diminished role of the Ps and the lack of any strategic elements in the model. Next to identifying the critical factors of the Web marketing, the paper argues that the basis for successful E-Commerce is the full integration of the virtual activities into the company’s physical strategy, marketing plan and organisational processes. The four S elements of the Web-Marketing Mix framework present a sound and functional conceptual basis for designing, developing and commercialising Business-to-Consumer online projects. The model was originally developed for educational purposes and has been tested and refined by means of field projects; two of them are presented as case studies in the paper. |
|
>>اطلاعات بیشتر و دانلود | |
![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() |
|
برای مشاهده چکیده مقاله بر روی نام آن کلیک فرمایید. |
|
>>اطلاعات بیشتر و دانلود | |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
برای مشاهده چکیده مقاله روی نام آن کلیک نمایید. |
|
>>اطلاعات بیشتر و دانلود | |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Jing yang Zhong and Wayne Mitchell برای مشاهده چکیده مقاله روی نام آن کلیک نمایید. |
|
>>اطلاعات بیشتر و دانلود | |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
برای مشاهده چکیده مقاله روی نام آن کلیک نمایید. |
|
>>اطلاعات بیشتر و دانلود | |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
برای مشاهده چکیده مقاله روی نام آن کلیک نمایید. |
|
>>اطلاعات بیشتر و دانلود | |
![]() ![]() ![]() |
کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است