ارتباط با مدیر کتابخانه:

ارسال درخواست یا گزارش خطا به مدیر کتابخانه

کتابخانه الکترونیکی یکی از سرویسهای ویژه پایگاه اطلاع رسانی صنعت است که در آن بیش از 2000 عنوان کتاب، مقاله و پایان نامه در موضوعات مختلف مدیریت و مهندسی صنایع قرار گرفته است و کاربران می توانند از این طریق جدیدترین کتابها و مقالات عملی را دانلود نمایند، همچنین فایل کلیه مقالات منتشر شده بر روی سایت پایگاه اطلاع رسانی صنعت نیز از طریق کتابخانه در دسترس است. برای دسترسی به کتابخانه لازم است عضویت ویژه پایگاه اطلاع رسانی صنعت را تهیه کرده باشد. (جدول عضویت ویژه+خرید آنلاین)


کتابخانه الکترونیکی - مقالات علمی و پایان نامه ها

کتابخانهبازاریابی و فروشمقالات علمی و پایان نامه ها

دوره دیجیتال مارکتینگ

کتابخانه الکترونیکی
صفحه اصلی کتابخانه جستجو در کتابخانه بالا

بخش: مقالات علمی و پایان نامه ها

صفحه 10 از 10

فایلها:

An efficacious study of marketing messages in sexual health promotion

This research describes an experimental study to measure young adults’ knowledge, attitude, and perception (KAP) toward sexually transmitted infection (STI) and sexual health promotion marketing campaigns. The Health Belief Model, which was developed by Hochbaum, Rosenstock and Kegels, provides the framework to conceptualize the degree of perceived vulnerability, threat, and benefits or consequences to sexual preventive behaviors. The proposed study will examine printed public service announcements (PSA) that focus only on STI prevention.

پایان نامه


>>اطلاعات بیشتر و دانلود
زبان  English سیستم  PDF Filesize 318.52 KB

گزارش

A study of marketing managers' familiarity with and use of relationship marketing

پایان نامه

The purpose of this study was to gain insight into the marketing manager’s familiarity with and use of relationship marketing. The sample frame was taken from the marketing services directory located on the American Marketing Association’s (AMA) website. The questionnaire used in this study was developed by the researcher and the subjects were allowed to complete the instrument by self-report. A seven point Likert Scale was used for most of the questions. Data obtained from the questionnaires was analyzed using Statistical Software for the Social Sciences  (SPSS 11.0). Frequencies and descriptive statistics were used to examine the basic characteristics of the items. Specific hypotheses were analyzed using Pearson’s correlation analysis.

کلمات کلیدی: بازاریابی, بازاریابی ارتباطی,marketing, relationship marketing

>>اطلاعات بیشتر و دانلود
زبان  English سیستم  PDF Filesize 397.25 KB

گزارش

A content analysis of relationship marketing conducted by the four major professional sports leagues in North America

پایان نامه

This paper addresses the condition of relationship marketing on the Internet conducted by professional sports franchises. It is hypothesized that franchises are not utilizing all of the relationship marketing tools available to them on the Internet. The literature establishes the Internet as an ideal medium to conduct relationship marketing, reviews the definition of interactivity and how it relates to relationship marketing on the Internet, outlines previous studies done analyzing web sites and establishes the criteria that will be used to evaluate the sports web sites. The procedure, a content analysis of 121 professional sports web sites (all North American pro teams from hockey, basketball, football and baseball) on criteria established through the literature, is discussed. The results show the current state of relationship marketing on the Internet by sports teams broken down by each major sports league. The results show if any of the major professional sports leagues are executing relationship marketing on the Internet better than any of the others.

کلمات کلیدی: relationship marketing,marketing,sport marketing,بازاریابی، بازاریابی ورزشی،بازاریابی ارتباطی

>>اطلاعات بیشتر و دانلود
زبان  English سیستم  PDF Filesize 182.94 KB

گزارش

Cross-cultural Comparison of Ads for Vitamin and Mineral Supplements (VMS) in U.S. and China

پایان نامه

Drug advertising is a potential tool for the global spread of health-oriented information, and can be seen as both a cause and a result of globalization. However, in the context of global health marketing and cross-cultural communication, local cultural values may still greatly shape the content and expression of drug ads. In order to explore if differences in ads executions are due to assumed cultural differences, the ads of Vitamin and Mineral Supplements (VMS), one of the main OTC categories, were selected from both U.S. and Chinese print media for the direct investigation in this study.

کلمات کلیدی: تبلیغات، بازاریابی، تبلیغات دارو، پزشکی، درمانی, Drug Advertising, Drug Marketing, Medical Marketing

>>اطلاعات بیشتر و دانلود
زبان  English سیستم  PDF Filesize 657.84 KB

گزارش

Bank service quality comparing Canadian and Tunisian customer perceptions

By Riadh Ladhari, Ines Ladhari & Miguel Morales

International Journal of Bank Marketing

برای مشاهده چکیده، بر روی نام مقاله کلیک فرمایید.

>>اطلاعات بیشتر و دانلود
نویسنده Riadh Ladhari و همکاران زبان  English سیستم  PDF Filesize 109.22 KB

گزارش

Assessing tourist behavioral intentions through perceived service quality and customer satisfaction

by M Gonzalez, L Comesana, J Brea

Journal of Business Research (2007) Volume: 60, Issue: 2, Pages: 153-160

برای مشاهده چکیده، بر روی نام مقاله کلیک فرمایید.

>>اطلاعات بیشتر و دانلود
زبان  English سیستم  PDF Filesize 226 KB

گزارش

A Longitudinal Analysis of Satisfaction and Profitability

Kenneth L Bernhardta, Corresponding Author Contact Information, Naveen Donthub, Pamela A Kennettc

Purchase

a Georgia State University, Atlanta, GA USA

b Georgia State University, Atlanta, GA USA

c University Of South Alabama, , Mobile, AL USA

برای مشاهده چکیده، بر روی نام مقاله کلیک فرمایید.

>>اطلاعات بیشتر و دانلود
نویسنده Kenneth L Bernhardt زبان  English سیستم  PDF Filesize 119.98 KB

گزارش

A Conceptual Model of Service Quality and Its Implications for Future Research

by: A. Parasuraman, Valarie A. Zeithaml, Leonard L. Berry

The Journal of Marketing, Vol. 49, No. 4. (1985), pp. 41-50

برای مشاهده چکیده مقاله، بر روی نام مقاله کلیک فرمایید.

>>اطلاعات بیشتر و دانلود
نویسنده Valarie A. Zeithaml زبان  English سیستم  PDF Filesize 2.32 MB

گزارش

آگهی

بخشهای کتابخانه

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام