روابط عمومی، شکلی از ارتباطات است که به پذیرش سرمایه گذاری خود، داراییهای نامشهود مانند اعتماد به نفس مشتری، اراده و ... منتهی میشود. کارآفرینان می بایست سختیهای اعتماد به نفس، متمایز...
اینجا می خواهیم در مورد راهکارهای برندسازی با روابط عمومی بگوییم، نکته اساسی اینجاست که برندسازی تبدیل به یکی از عوامل کلیدی موفقیت در فضای کسب و کار شده است. برند با نمادهای بصری و نقطه...
مخاطب خاص امروزه با پیشرفت تکنولوژیهای ارتباطی هر روزه در معرض بمباران اطلاعاتی قرار میگیرد، لذا ارسال اطلاعات درست و تاثیرگذار از اهمیت خاصی برخوردار است....
تفاوت بازاریابی و روابط عمومی در چیست؟
مقدمه
تفاوت های موجود میان روابط عمومی و بازاریابی ممکن است...
لوله بازکنی و تخلیه چاه یکی از مشکلات همیشگی بوده مخصوصا در محله های تهران ب...
ادامه مطلب...کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است