بازاریابی

برچسب هابازاریابی

دوره دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی

کسب و کار در هر زمینه و اندازه ای که باشد، بی نیاز از دانش و مهارت بازاریابی و مدیریت بازار نخواهد بود. موضوع بازاریابی با افزایش رقابت در بازارهای داخلی و جهانی اهمیتی روز افزون پیدا کرده است. در این جا لیستی از آخرین مطالب منتشر شده در پایگاه اطلاع رسانی صنعت که با موضوعات بازار، بازاریابی و مدیریت بازار مرتبط هستند نمایش داده شده است.

تبلیغات هدفمند؛ چرا و چگونه ؟

مدیران و مشاوران، همواره نگاه ویژه‌ای به تبلیغات دارند، به اعتقاد عموم مدیران، تبلیغ را باید مهمترین عامل در عنصر Promotion از آمیخته بازاریابی بدانیم. اما از سوی دیگر، تجربۀ تبلیغات غیر اثر...

5 راز طلایی برای فروش بیشتر

در اقتصاد جدید، فروش پادشاهی می‌کند. موفقیت شما به وسیله قابلیت شما برای ایجاد درآمد و نه تنها فروش محصولات و خدمات خود بلکه خودتان مشخص می‌شود. در ادامه 5 راز طلایی برای فروش بیشتر را...

سایر برچسب ها: بازار, فروش

مشتری را به گونه ای متفاوت در اولویت قرار دهید

در سال ۱۹۸۷، چیپ کولنی تصمیم به انجام کار نامتعارفی گرفت: وی هتلی را در سانفرانسیسکو خریداری کرد، اما به جای مدیریت آن براساس رویکردهای گذشته و اداره آن برای مشتریان پیشین، از کارمندانش...

نخستین گام در برندسازی

امروزه بسیاری از بنگاه‌های ایرانی به درستی بر اهمیت برندسازی و تاثیر شگرف آن بر تصمیم خرید مشتریان پی‌برده‌اند. با این وجود، برخی خشت اول این دیوار بلند را کج می‌نهند! یک غفلت اولیه که کل...

سایر برچسب ها: برند

نگاهی به تبلیغ سامسونگ Galaxy S III

تبلیغ ویدئویی سامسونگ برای Galaxy S III که به طور مشخصی، برتریهای گالاکسی را بر رقیب آمریکایی اش IPhone نشان می دهد، از پربیننده ویدئوهای تبلیغاتی در سال گذشته بود. این تبلیغ به دفعات بسیار...

کمپین تبلیغاتی تویوتا در مارس 2013

تویوتا به عنوان یکی از بزرگترین و موفقترین کمپانی های تولیدکننده خودرو بری تبلیغاتش هم با بزرگ ها کار می کند ! این کمپین تبلیغاتی توسط آژانس تبلیغاتی Saatchi & Saatchi اجرا شده است....

عارضه های تبلیغاتی در فضای کسب و کار ایرانی

خواندن این متن جرقه‌ای در ذهن این حقیر ایجاد کرد که از منظر بازاریابی و قاعده‌های علمی تبلیغات نیز نگاهی به بحث تبلیغات و این تبلیغ داشته باشیم: ۱- نگاهی که به بحث بازاریابی و...

سایر برچسب ها: تبلیغات

الفبای بازاریابی (5): شناسایی فرصتها

این که از...

سایر برچسب ها: بخش بندی بازار, نوآوری

اسپانسرینگ : کلید بازاریابی قدرتمند

اسپانسرینگ یکی از فرمهای بازاریابی است که به سرعت در حال رشد و گسترش است، برخی از آمارها نشان می دهد که بازاریابی از طریق اسپانسرینگ بیشترین رشد را در ایالات متحده آمریکا در مقایسه با...

سایر برچسب ها: اسپانسرینگ

استفاده از ایده سوپرمن در تبلیغ بانک سرمایه

بانکها بخش قابل توجهی از تبلیغات را در فضای کسب و کار ایران به خود اختصاص داده اند و به همین دلیل آژانسهای تبلیغاتی نیز برای جلب نظر مدیران بانکها برای ایده های تبلیغاتیشان تلاش ویژه ای...

سایر برچسب ها: بانک, تبلیغات, تیزر تبلیغاتی

چه زمانی حق با مشتری نیست؟

جمله «همیشه حق با مشتری است» را به قدری زیاد شنیده‌اید که به نظر می‌رسد حقیقتی محض باشد. اما آیا واقعا اینطور است؟ در واقع، کسب وکارهایی که عملکرد خوب دارند، هر زمان که مشتری شکایتی می‌کند،...

بازاریابی در شرایط متلاطم

رکود اقتصادی سال 2008-2009 بازاریابان را واداشت تا در مورد مفاهیم مدیریت بازاندیشی کنند. فیلیپ کاتلر و جان کزلیون [1] معتقدند مدیریت وارد عصر جدیدی از تلاطم

سایر برچسب ها: استراتژی

نمونه ای از شناسایی رفتار مصرف کنندگان بلک اند دکر

به واقع بدون دسترسی به دانش رفتار مصرف کننده و داشتن درک صحیح از آن، پیش بینی واکنش نسبت به نیازها و تمایلات مشتریان امکان پذیر...

سایر برچسب ها: رفتار مصرف کننده

فروش در شرایط رکود بازار

مشتریان رفتار خرید خود را با تغییر شرایط اقتصادی (رونق به رکود و بالعکس) تغییر می‌دهند. نیروهای فروش اگر به دنبال موفقیت در هر...

شیوه بازاریابی برای محصولی جدید

از زمانی که جان دونفی، شرکت صنایع غذایی و آشامیدنی NY Bagels را در سال 1992...

استراتژیهای جدید در بازاریابی

معمولا استراتژی‌های ارتباطی را بر مبنای الگوی شخصیتی ایجاد می‌کنند. بازاریابی نیز یک علم ارتباطی محسوب می‌شود. تأثیرگذاری مناسب...

قدرت نام تجاری

جف بیزاس، بنیان گذار وب سایت آمازون می‌‌گوید: «عنوان تجاری شما چیزی است که وقتی در اتاق نیستید در مورد شما...

سایر برچسب ها: برند

فصل تازه بازاریابی در تالیا

تالیا، اولین شبکه مستقل پیش پرداخت تلفن همراه...

سایر برچسب ها: شعار تبلیغاتی

جایگاه خود را در مقابل رقبا ارتقا دهید

لر راینر، مشاور خرده‌فروشی و نویسنده کتاب «قهرمان خرده‌فروشی» در ادامه راهکارهایی را برای خرده فروشان در برابر رقابت با شرکت‌های بزرگ (با بیان یک موردکاوی) بیان...

سایر برچسب ها: رقابت

آن چه باید از تبلیغات بدانید (4)

در ادامه قسمتهای قبلی سری مطالب «آن چه باید از تبلیغات بدانید» در این مطلب به موضوع برنامه...

سایر برچسب ها: تبلیغات

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

گوگل پلاس یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام