بازاریابی

برچسب هابازاریابی

دوره دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی

کسب و کار در هر زمینه و اندازه ای که باشد، بی نیاز از دانش و مهارت بازاریابی و مدیریت بازار نخواهد بود. موضوع بازاریابی با افزایش رقابت در بازارهای داخلی و جهانی اهمیتی روز افزون پیدا کرده است. در این جا لیستی از آخرین مطالب منتشر شده در پایگاه اطلاع رسانی صنعت که با موضوعات بازار، بازاریابی و مدیریت بازار مرتبط هستند نمایش داده شده است.

تبلیغات تجاری در کریسمس 2012

مناسبتهای فرهنگی، تاریخی، مذهبی هر...

سایر برچسب ها: تبلیغات

با افزایش تنوع، فروش خود را بالا ببرید

سایر برچسب ها: فروش

محاسبه سهم خرید مشتری

پیشتر در مطلب «وفاداری کافی نیست، سهم خرید...

6 بایدِ غیر قابل انکار در بازاریابی کسب و کارهای کوچک

آیا شما زمان کافی را برای «بازاریابی» کسب و کار خود صرف می کنید؟ اگر پاسخ شما به این پرسش خیر است، متاسفانه شما یکی از کلیدی...

وفاداری کافی نیست، سهم خرید مشتری را افزایش دهید

توجه به وفاداری مشتری کافی نیست، باید سهم خرید مشتری را بالا ببرید.

سایر برچسب ها: فروش

5 درس بازاریابی از جمعه سیاه در امریکا

بازاریابی احساسی؛ مفهومی جدید در بازاریابی

در حالی که دانشگاه‌های ایران در...

سایر برچسب ها: استراتژی

دنیا را از چشمان مشتری ببینید

یکی از سخت‌ترین کارهایی که در...

سایر برچسب ها: فروش

بررسی یک تبلیغ،تبلیغ محیطی و خلاقانه آریل

در...

ملاحظاتی برای ورود محصول جدید به بازار

سایر برچسب ها: فروش

10 نکته کاربردی درباره بازاریابی تلفنی

1

ارتباطات با مشتری را بهبود دهید

درسهایی از بازاریابی ویروسی

تحقیقات و تجربه هر دو نشان می دهند که...

سایر برچسب ها: فروش, فیس بوک

پتانسیل بازار را برای ایده ی جدید خود بسنجید

بدون شک اندازه بازار و پتانسیل بازار برای خدمت محوری یا محصول محوری...

سایر برچسب ها: بازار, کسب و کار

بازاریابی و فروش تلفنی

سایر برچسب ها: تبلیغات, فروش

وال مارت برندی با استراتژی قیمت ارزان

بعید است کتاب مدیریت بازاریابی و فروش...

سایر برچسب ها: استراتژی, برند, وال مارت

نقش عکاسی تجاری در موفقیت فروش

بدون شک تنها یک عکاس تجاری حرفه‌ای می‌تواند با نگاه ریزبین و خلاقیت قوی خود از طریق تصویر پیام مورد نظر یک شرکت را به مخاطب...

سایر برچسب ها: فروش

تناسب فرهنگی تبلیغات at&t

برقراری ارتباط با مخاطبان بدون شک از اهداف یک تبلیغ است. قطعاً طراحی تبلیغات برای جامعه ی هدف نیازمند شناخت از آن گروه است....

سایر برچسب ها: تبلیغات

استراتژیهای مدیریت برند (3): درسهایی از یک فاجعه

سایر برچسب ها: برند

قدرتی جدید به نام شبکه اجتماعی در بازاریابی

آگهی

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

گوگل پلاس یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام