برند اصطلاحی است که احتمالاً آن را بسیار شنیده اید. چه تعریفِ دقیقی از برند (brand) داشته باشیم و چه نداشته باشیم، این برندها بر رفتار مصرف ما موثر هستند.
برند یک نام، اصطلاح، علامت، سمبل یا طرح و یا ترکیبی از آنها است که قصد آن مشخص کردن کالا و خدمات یک فروشنده و یا گروهی از فروشنده ها و نیز ایجاد تمایز بین آنها و سایر رقباست. هرچند تعریف برند به نظر کوتاه و مشخص می آید، اما برندسازی و خلق یک برند کاری دشوار و هزینه بر است. بسیاری از مدیران و صاحبان کسب و کارها تلاش می کنند با ایجاد یک برند توانمند گام موثری را در موفقیت شرکت بردارند.
در یک جمله می توان گفت، برندسازی و مدیریت برند از مهمترین اقدامات در حوزه ی بازاریابی است که در سالهای اخیر نقش مهمی را در فضای کسب و کار دنیا ایفا کرده است.
در اینجا لیستی از مطالب منتشر شده در پایگاه اطلاع رسانی صنعت، که با موضوعات برند، برندسازی و مدیریت برند مرتبط هستند، نمایش داده شده است.
نوآوری بخش جدانشدنی نامهای تجاری و برندهای بزرگ امروز...
بیایید در ابتدا ابعاد و اهمیت استراتژی جهانی شدن را در نظر بگیریم....
شرکت ها محصولاتشان را تولید می کنند اما برندشان را می فروشند. برند فقط نام و نشانی بر روی بسته بندی محصول نیست؛ بلکه
بوستون، ایالات متحده ی آمریکا، سال 1895، یک کارگر 40 ساله ی اسکله ایده ای دارد برای ساخت یک خودتراش جدید که ایمن...
آمیخته ی بازاریابی (4 P بازاریابی) مدل...
وب سایت وال استریت 7/24...
حضور پررنگ نایکی (Nike) در...
کلمه ی Slogan به معنای شعار (که در اینجا منظور، شعار تبلیغاتی موجود در کمپین بازاریابی است) از یک کلمه ی اسکاتلندی به نام « Battle Cry » آمده است. شعار تبلیغاتی بیانیه...
همان چیزی كه این روزها پایه و اساس تبلیغات را تشكیل میدهد تا جایی كه موج تبلیغات تمام صنایع و خدمات را با خود همراه...
نمونه شعارهای تبلیغاتی شرکتهای مطرح دنیا
منبع : دنیای اقتصاد به نقل...
این مطلب توسط آقای
شرکتهایی که بر اساس اعتماد و...
تعمیر و نگهداری پیشگیرانه به چه معناست؟
تعمیر و نگهداری پیشگیرانه Preventive...
ادامه مطلب...کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است