برند

برچسب هابرند

دوره دیجیتال مارکتینگ

برند

برند اصطلاحی است که احتمالاً آن را بسیار شنیده اید. چه تعریفِ دقیقی از برند (brand) داشته باشیم و چه نداشته باشیم، این برندها بر رفتار مصرف ما موثر هستند.

برند یک نام، اصطلاح، علامت، سمبل یا طرح و یا ترکیبی از آنها است که قصد آن مشخص کردن کالا و خدمات یک فروشنده و یا گروهی از فروشنده ها و نیز ایجاد تمایز بین آنها و سایر رقباست. هرچند تعریف برند به نظر کوتاه و مشخص می آید، اما برندسازی و خلق یک برند کاری دشوار و هزینه بر است. بسیاری از مدیران و صاحبان کسب و کارها تلاش می کنند با ایجاد یک برند توانمند گام موثری را در موفقیت شرکت بردارند.

در یک جمله می توان گفت، برندسازی و مدیریت برند از مهمترین اقدامات در حوزه ی بازاریابی است که در سالهای اخیر نقش مهمی را در فضای کسب و کار دنیا ایفا کرده است.

در اینجا لیستی از مطالب منتشر شده در پایگاه اطلاع رسانی صنعت، که با موضوعات برند، برندسازی و مدیریت برند مرتبط هستند، نمایش داده شده است.

تبلیغات مقایسه ای یکی از گونه های تبلیغات

یک تبلیغ یا آگهی جدا  از آن که از طریق چه رسانه ای و با چه ابزاری مخاطب را هدف قرار می دهد، دارای گونه ها یا انواع مختلفی است....

سایر برچسب ها: بازاریابی, تبلیغات

تجربه ی ناموفق مدیریت برند در جنرال موتورز

مطالعه‌ی اقدامات صورت گرفته توسط شرکتهای بزرگ دنیا در زمینه‌ی مدیریت برند می‌تواند یکی از موثرترین روشها برای انتقال...

سایر برچسب ها: بازاریابی, صنعت خودرو

ایسر برندی تایوانی ؛ که مسیرش را از تایوان جدا کرد.

شرکت ایسر، یک شرکت چند ملیتی است که مرکز آن در تایوان واقع شده و فعالیت آن تولید کامپیوترهای رومیزی، لپ تاپ و نوت بوک، PDA، سِروِر، دستگاه‌های ذخیره

سایر برچسب ها: کشورها

آیا لی نینگ، نایکی و آدیداس را شکست می دهد؟

چینی ها رقبای قدرتمندی هستند. آنها تاثیر مهمی بر اقتصاد آمریکا گذاشته اند و علاوه بر آن اتحادیه اروپا نیز از حضور قدرتمند...

سایر برچسب ها: بازاریابی, تبلیغات, چین

خیابانهایی برای تبلیغ

سطح بالای رقابت از ویژگیهای بازارهای...

سایر برچسب ها: تبلیغات, فروش, نوآوری

برندها و شعارهای تبلیغاتی در جام ملتهای آسیا

در...

بزرگترین کافی شاپ زنجیره ای دنیا

در سال 1971 دو معلم به نام هاي «جري بالدوين» و «زو سيگل» با همکاري نويسنده‌اي به نام گوردون بوکر، يک کافي‌شاپ با نام استارباکس...

سایر برچسب ها: کارآفرینی, کسب و کار

چین و استراتژی جدید بازاریابی : برندسازی

برندهای لوکس و رفتار مصرف کنندگان چینی

واحد کسب و کار و اقتصاد دانشگاه Monash...

بررسی یک تبلیغ: Nokia N8

در مطالب با عنوان « بررسی یک تبلیغ » ؛ یک آگهی، تبلیغ که می تواند چاپی، تبلیغات اینترنتی، چندرسانه ای، تیزر تلویزیونی و...

نگاهی به سیر تاریخی تبلیغات کوکاکولا

کوکاکولا یکی از قدیمی ترین برندهای تاریخ آمریکا است، که امروز در سراسر جهان شناخته شده است و محصولاتش به فروش می رسد. منشا اصلی...

سایر برچسب ها: بازاریابی, تبلیغات, کوکاکولا

نوآوری در ریبوک

ریبوک مهمترین برند زیرمجموعه آدیداس...

بررسی یک تبلیغ: Renault Fluence

در مطالب با عنوان « بررسی یک تبلیغ » ؛ یک آگهی، تبلیغ که می...

بررسی یک تبلیغ: Google Street View

در مطالب با عنوان « بررسی یک تبلیغ » ؛ یک آگهی، تبلیغ که می تواند چاپی، تبلیغات اینترنتی، چندرسانه ای، تیزر تلویزیونی و ... باشد مورد بررسی قرار می گیرد و شما می توانید علاوه بر...

5 اشتباه خطرناک در طراحی لوگو

لوگو؛ یک نشانه و علامت است که برای معرفی شرکت با ویژگی های تصویری به خصوصی به کار گرفته می شود. طراحی لوگو بخش مهمی از فرآیند راه‌اندازی یک کسب و کار یا بهتر بگوییم شرکت است، اما این طراحی...

سایر برچسب ها: بازاریابی, نام تجاری

مرور تصویری تبلیغات کوکاکولا از 1886 تا 1999

کوکاکولا از پیشتازان برند در دنیا است و امروز بر اساس گزارشهای معتبر مختلف، از با ارزش ترین برندهای دنیا محسوب می شود. این

سایر برچسب ها: بازاریابی, تبلیغات, کوکاکولا

شبکه های اجتماعی برای اهداف بازاریابی برندها

رشد سریع تکنولوژی ارتباطات، خیلی از مشخصه های زندگی را تغییر داده است. در این بین بدون شک اینترنت مهمترین نقش را ایفا کرده است. اینترنت، شکل جدیدی از ارتباطات بین افراد را پدید...

شعارهای تبلیغاتی کوکاکولا از سال 1886

کوکاکولا شعارهای تبلیغاتی قابل توجهی...

بررسی یک تبلیغ: کوکاکولا کریسمس 2008

در مطالب با عنوان « بررسی یک تبلیغ » ؛ یک آگهی، تبلیغ...

انواع اهداف تبلیغاتی

 

سایر برچسب ها: بازاریابی, تبلیغات

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام