مجتمع فنی تهران میرداماد

مقالات

کارآفرینیمقالات

دوره دیجیتال مارکتینگ

مقالات

چگونه تفکر کارآفرینی داشته باشیم؟

چگونه تفکر کارآفرینی داشته باشیم؟شاید موفقیت در ذهن هر شخصی متفاوت باشد اما یک رکن مشترک در معنای حقیقی این واژه وجود دارد و آن هم این است که رسیدن به موفقیت، تنها یک مقصد نیست بلکه سفری است بلند مدت. زیرا زمانی که به آنچه می خواهید می رسید، سپس باید بیاموزید که چگونه موفقیت خود را حفظ کنید. فراموش نکنید که خاصیت کارآفرینی در این است که هیچ نوع مسیر شغلی مشخص و تضمینی برای موفقیت وجود ندارد. اما پیش از هر چیزی، آنچه مهم است داشتن تفکر و دیدگاه کارآفرینی است، چه بسا که در سفر خود به سوی موفقیت فراز نشیب های زیادی در انتظار شماست و داشتن تفکری ساختاریافته و طرز فکر صحیح در این مسیر می تواند بسیار مفید واقع شود.

یک کارآفرین کسب و کاری را راه اندازی می کند و می داند که هم احتمال شکست وجود دارد و هم احتمال موفقیت. اگر با شکست روبرو شد کسب و کار دیگری را شروع خواهد کرد و اگر با موفقیت همراه بود، احتمال آن وجود دارد که پیش از واگذاری آن و تنها تا شروع دوباره ی یک حرفه، فقط چند سال وقت صرف کند. در این مقاله، 6گام برای ایجاد تفکر کارآفرینی به منظور رسیدن به موفقیت آمده است، که شما را به خواندن آن دعوت می نماییم.

ادامه مطلب...

مواد لازم برای خلق یک برند قدرتمند

قبل از آنکه یک برند را خلق کنید باید تمامی جوانب را بسنجید و به همه چیز فکر کنید، از لگوی کسب و کارتان تا رنگ سازمانی و شعارهای تبلیغاتی، علاوه بر این یک برند به یاد ماندنی، باید پیامی قدرتمند و تمامی ملزومات قانونی نظیر اخذ علامت تجاری را داشته باشد.

ادامه مطلب...

راهکارهای محافظت از کسب و کار

استارتاپ ها یا شرکت‌های نوپا، بسیار شکننده هستند. این کسب و کارها مستعد نوسان‌های پیش بینی نشده ای در علایق مصرف کننده، گردش‌کار بدون ثبت مدارک، ظهور رقبا و هزاران پیچیدگی مالی می باشند، به همین دلیل تعجبی ندارد که اکثریت این شرکتها با شکست روبرو می شوند، حتی با وجود اینکه با ایده های نو و خلاقانه ای کسب و کار خود را شروع کرده باشند.

ادامه مطلب...

به دنبال رویای یک کسب و کار...

مارک مک دونالد دانشگاه را در سن ۱۹ سالگی، و یوشیا همفری دبیرستان را در سن ۱۷ سالگی ترک کردند، تا با هم به دنبال رؤیای راه اندازی یک کسب و کار بروند.

ادامه مطلب...

صفحه 1 از 8

مطلب ویژه

بازاریابی دیجیتال را جدی نگیرید ! تا حذف شوید

آیا هنوز اهمیت بازاریابی دیجیتال را انکار می کنید؟ آیا هنوز نگاهتان به حضور در نتایج گوگل، بازاریابی با ایمیل و دیگر ابزارهای بازاریابی دیجیتال، یک نگاه حاشیه ای است؟ متاسفانه اگر چنین است، باید منتظرِ حذف شما از فضای کسب و کار باشیم ! اما با خواندن این مقاله، احتمالاً تصمیما جدید بگیرید متن کامل مقاله را بخوانید

مطالب مرتبط

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

گوگل پلاس یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام