کتابخانه الکترونیکی - کتابها - Principles of Service Marketing and Management2

ارتباطات و مهارتهای کسب و کارکتابهاPrinciples of Service Marketing and Management2
کتابخانه الکترونیکی
صفحه اصلی کتابخانه جستجو در کتابخانه بالا
جزییات کتاب
Principles of Service Marketing and Management2

Principles of Service Marketing and Management, Second Edition, is designed to complement the materials found in traditional marketing principles texts. It avoids sweeping and often misleading generalizations about services, recognizing explicitly that the differences between specific categories of services (based on the nature of the underlying service process) may be as important to student understanding as the broader differences between goods marketing and services marketing.




اطلاعات کتاب

حجم فایل 5.25 MB
تعداد دانلودها 9
فرمت فایل
PDF
زبان English
نویسنده
وب سایت نویسنده

دانلود

محل تبلیغات شما

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام