قدرتمندترین زنان در کسب و کار از نگاه فورچون

یادداشتهای تحلیلی و مدیریتییادداشتقدرتمندترین زنان در کسب و کار از نگاه فورچون

دوره دیجیتال مارکتینگ

قدرتمندترین زنان در کسب و کار از نگاه فورچون

برچسب ها: میلیاردرهاfortune

مجله ی فورچون یک نشریه ی جهانی است که به طور تخصصی به موضوعات کسب و کار می پردازد و توسط Time منتشر می گردد. یکی از مهمترین و معروفترین بخشهای فورچون لیستهایی است که از ثروتمندترین افراد، افراد قدرتمندترین ها در کسب و کار، بهترین شرکتهای دنیا و ... منتشر می کند و در این بین شاید Forutune 500 از بقیه شناخته شده تر باشد.

قویترین زنان در کسب و کار هم یکی از لیست های جالب است که فورچون منتشر کرده است. این لیست دارای بخشهای مختلفی می باشد، مثل جوانترین ها، آنها که بیشترین رشد را داشته اند و همچنین دارای دو نسخه ی جهانی و آمریکا است که در یکی زنان در کسب و کار آمریکا و دیگری سراسر جهان را مورد بررسی قرار داده است.

قدرتمندترین زنان

دوره دیجیتال مارکتینگ

در جدول زیر می توانید این لیست را مشاهده فرمایید، همچنین می توانید محل کار این زنان قدرتمند را هم ببینید ! برای برخی از آنها، میزان درآمد هم ذکر شده است.

شایان ذکر است، که قدرتمندترین منظور ثروتمندترین نیست و به همین دلیل ممکن است درامد افراد قدرتمندتر در سال 2009 کمتر از شخصی دیگر باشد.


رتبه

نام

شرکت

عنوان شغلی

درآمد در سال 2009

(میلیون دلار)

سن

1

Indra Nooyi

پپسی PepsiCo

مدیرعامل و رییس هیئت مدیره

14.2

54

2

Irene Rosenfeld

Kraft Foods

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره

22.1

57

3

Patricia Woertz

Archer Daniels Midland

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره

11

57

4

Angela Braly

Wellpoint

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره

13.1

50

5

Andrea Jung

Avon Products

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره

-

52

6

Oprah Winfrey

Harpo and OWN

رئیس هیئت مدیره

-

56

7

Ellen Kullman

DuPont

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره

8.3

54

8

Ginni Rometty

IBM

مدیر بازاریابی و استراتژی

-

53

9

Ursula Burns

Xerox

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره

9.9

52

10

Carol Bartz

Yahoo

مدیرعامل

-

62

در ادامه ی این لیست زنانی از شرکتهای Facebook، Apple،Google، Johnson & Johnson، Procter & Gamble و بسیاری از شرکتها و برندهای معروف دنیا دیده می شود.

دانلود از کتابخانه دانلود این مطلب از کتابخانه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

منبع: FORTUNE

Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

مطلب ویژه

تاثیر سیگار بر برند شخصی مهران مدیری

چندی پیش، مهران مدیری در یک نشست خبری و روبروی دوربین ده ها خبرنگار، اقدام به روشن کردن و کشیدن سیگار کرد ! این اتفاق باعث شد نام مهران مدیری بیش از پیش بر سر زبان ها بیفتند، چه تاثیری بر برند شخصی مهران مدیری داشته یا خواهد داشت؟ متن کامل مقاله تاثیر سیگار بر برند شخصی مدیری را بخوانید

آگهی

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام