یادداشت‌های مدیریتی

اهمیت دانش مدیریت در دوران پسابرجام

پس از چندین سال تحریم های سخت، اکنون ایران در شرایط بهتری قرار دارد. وجود بازاری دست نخورده در قلب خاورمیانه که چندین سال از بازاهای بین المللی دور مانده این فرصت را هم برای شرکت های داخلی و هم شرکت های خارجی فراهم نموده که فرصت های جدیدی را در زمینه ی کاری خود تجربه کنند.

یکی از مهم ترین و جدی ترین مباحث برای استفاده از این فرصت، استفاده از مدیریت صحیح، موثر و کارآمد است. اگرچه سال هاست که رشته ی مدیریت در کشور ما تقریبا در تمامی شهرها تدریس می شود اما مباحث تدریس شده در دانشگاه اغلب قدیمی و غیر کارآمد شده اند و یا محتوایی را در برمیگیرد که سودمندی مستقیمی برای کارکنان سازمان در برندارد.

برای پر کردن این خلا، هر روزه ده ها و شاید صد ها رویداد  وهمایش مدیریتی توسط افراد حرفه ای  در سراسر کشور برگزار می شود.در حال حاضر تعداد معدودی از رسانه ها وجود دارند که امکان پی گیری و ثبت نام در این همایش ها را برای کاربران امکان پذیر می سازند. وب سایت ایوند به عنوان مرجع رویدادهای کشور یکی از وب سایت هایی است که دوره های مدیریتی و کسب و کار زیادی در آن تعریف می شود.دوره های بازاریابی، منابع انسانی، مدیریت پروژه و بسیاری از رویدادهای دیگر که توسط اساتید مطرح در این رشته ها برگزار می شود در این وب سایت ثبت می شوند که امکان ثبت نام در آن ها وجود دارد.

سید حمیدرضا عظیمی

سید حمیدرضا عظیمی، دانش آموخته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی از دانشگاه شهید بهشتی و دکتری مدیریت از دانشگاه علامه طباطبایی که از سال 1382 فعال فضای تجارت الکترونیک بوده و هم اکنون از مدرسین مدیریت بازاریابی و به طور مشخص بازاریابی اینترنتی (Digital Marketing) است. رزومه کامل من را اینجا ببینید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا