طنزی برای مدیران: فرآیند نوآوری

یادداشتهای تحلیلی و مدیریتیمطالب خواندنیطنزی برای مدیران: فرآیند نوآوری

دوره دیجیتال مارکتینگ

طنزی برای مدیران: فرآیند نوآوری

قبلاً در همین سایت مطالب زیادی در مورد نوآوری و اهمیت آن در فضای پرتلاطم کسب و کار امروز نوشته شده است. اما مخالفت با تغییر و ایده های نو و خلاقیتها، بخش جدانشدنی زندگی افراد نوآور است.

با این مقدمه، به فرآیند 5 مرحله ای نوآوری دقت کنید، شاید خیلی از ما بارها با این فرآیند روبرو شده باشیم ...

نوآوری

1- آنها انکار می کنند که نوآوری لازم است.

2- آنها انکار می کنند که نوآوری موثر است.

3- آنها انکار می کنند که نوآوری مهم است.

4- آنها انکار می کنند که نوآوری ارزش تلاش برای آن را دارد.

5- آنها نوآوری را قبول می کنند، از فواید آن لذت می برند، آن را به فردی غیر از فرد نوآور نسبت می دهند و انکار می کنند که مراحل 1 تا 4 وجود داشته است.

 

این مطلب توسط آقای علیرضا عظیمی از کاربران سایت پایگاه اطلاع رسانی صنعت، ارسال شده است.

منبع : کتاب انگلیسی A Short History Of Nearly Everything

Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

مطلب ویژه

دانلود فیلم مدیریتی دفتر کار یا Office Space

ما فیلم های مدیریتی را به صورت رایگان برای دانلود در اختیار شما می گذاریم، اینها فیلمهایی هستند که می توانند جنبۀ آموزش و انتقال مفاهیم مدیریتی را داشته باشند. فیلم دفتر کار یکی از این فیلم هاست، فیلم سینمایی Office Space به کارگردانی Mike Judge در سال 1999 و در آمریکا ساخته شده است. فیلم Office Space در فضایی هجو گونه زندگی روزمره و کاری مردم آمریکا در اواخر دهه 90 میلادی ... متن کامل مقاله را بخوانید

ورود یا ثبت نام



دوره دیجیتال مارکتینگ

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام