طنزی برای مدیران: فرآیند نوآوری

یادداشتهای تحلیلی و مدیریتیمطالب خواندنیطنزی برای مدیران: فرآیند نوآوری

دوره دیجیتال مارکتینگ

طنزی برای مدیران: فرآیند نوآوری

قبلاً در همین سایت مطالب زیادی در مورد نوآوری و اهمیت آن در فضای پرتلاطم کسب و کار امروز نوشته شده است. اما مخالفت با تغییر و ایده های نو و خلاقیتها، بخش جدانشدنی زندگی افراد نوآور است.

با این مقدمه، به فرآیند 5 مرحله ای نوآوری دقت کنید، شاید خیلی از ما بارها با این فرآیند روبرو شده باشیم ...

نوآوری

1- آنها انکار می کنند که نوآوری لازم است.

2- آنها انکار می کنند که نوآوری موثر است.

3- آنها انکار می کنند که نوآوری مهم است.

4- آنها انکار می کنند که نوآوری ارزش تلاش برای آن را دارد.

5- آنها نوآوری را قبول می کنند، از فواید آن لذت می برند، آن را به فردی غیر از فرد نوآور نسبت می دهند و انکار می کنند که مراحل 1 تا 4 وجود داشته است.

 

این مطلب توسط آقای علیرضا عظیمی از کاربران سایت پایگاه اطلاع رسانی صنعت، ارسال شده است.

منبع : کتاب انگلیسی A Short History Of Nearly Everything

Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

مطلب ویژه

تاثیر سیگار بر برند شخصی مهران مدیری

چندی پیش، مهران مدیری در یک نشست خبری و روبروی دوربین ده ها خبرنگار، اقدام به روشن کردن و کشیدن سیگار کرد ! این اتفاق باعث شد نام مهران مدیری بیش از پیش بر سر زبان ها بیفتند، چه تاثیری بر برند شخصی مهران مدیری داشته یا خواهد داشت؟ متن کامل مقاله تاثیر سیگار بر برند شخصی مدیری را بخوانید

آگهی

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام