منبع : Harvard Business Review نوشته ی اندرو هافمن به نقل از دنیای اقتصاد (ترجمه عاطفه کردگاری) - مشاهده متن اصلی (انگلیسی)
طبق اصول مدیریت، همه امور یک سازمان اعم از ساختار، رهبری، گزینش، فرهنگ، پاداشها و ... همدیگر را تحتتاثیر قرار میدهند و تغییر در هر کدام از این جنبهها منجر به یک تغییر کلی میشود.
در این میان، مهمترین موضوع، نظام حقوق و پاداشها است و دقیقا به همین دلیل، بیشتر روانشناسان سازمانی هنگام بررسی مشکلات سازمانها، اولین چیزی را که مورد تجزیه و تحلیل قرار میدهند، همین نظام دستمزد و پاداش است؛ اما بیشتر اوقات، پی بردن به تصمیمات اشتباه در این زمینه تا زمان ظهور آثار آن به طول میانجامد که آن موقع، برای جبران خیلی دیر شده است.
دانشگاههای خارج از کشور در مقطع ا...
ادامه مطلب...کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است