مجتمع فنی تهران میرداماد

پایگاه اطلاع رسانی صنعت -نتایج یک مطالعه پیرامون بازاریابی بلادرنگ - صفحه 3

نتایج یک مطالعه پیرامون بازاریابی بلادرنگ

برچسب ها: بازاریابیمدیریت

موسسه Accenture نتایج یک مطالعه موردی پیرامون Just In Time Marketing یا بازاریابی بلادرنگ را در اینجا منتشر نموده است و روزنامه دنیای اقتصاد در شماره مورخ 21 آذرماه 1395 آن را به ترجمه فریبا ولیزاده منتشر  نموده است. در ادامه می توانید نتایج مطالعه موسسه Accenture را پیرامون بازاریابی بلادرنگ مطالعه فرمایید. (می توانید فایل کامل این مطالعه موردی را از اینجا دانلود فرمایید)

بازاریابی بلادرنگ

مدیران ارشد بازاریابی تخمین می‎زنند کمتر از 20 درصد افراد در دسترس، مشتری بالقوه محصولات و خدمات ارائه شده هستند. این آمار از نظرسنجی موسسه Accenture از مدیران ارشد بازاریابی صنایع مختلف برگرفته شده است. براساس رویکرد محاسبه هزینه به ازای هر مصرف‌کننده در دسترس، این رقم نشان‌دهنده اتلاف حدود صد میلیارد دلار در هر سال است. بررسی‎ها علاوه‌بر این حاکی از موفقیت پیشگامان بازاریابی در دسترسی به مشتریان، کنترل خروجی‏های بازاریابی، بهبود کیفیت و در نتیجه رشد درآمد است.

ادامه مطلب...

پیتزاهای خوب، تبلیغ های بد+تصاویر تبلیغات پیتزا در دنیا

یکی از حوزه های کسب و کار که طی سالهای گذشته در شهرهای مختلف کشور، با رونق و رشد نسبی روبرو بوده است، فست فود، پیتزا و رستوران های این چنینی بوده است. افزایش تعداد عرضه کنندگان پیتزا در بازار، باعث گردیده صاحبان کسب و کارهای پیتزا و فست فود، تمایل زیادی به تبلیغات داشته باشند. از این روی طی سالهای گذشته، فست فودها سهم قابل توجهی از تبلیغات را در فضاهای تبلیغات ارزان قیمت و متوسط قیمت داشته اند.

اما متاسفانه پیتزاهای خوشمزه در ایران، تبلیغات ضعیفی دارند ! به نظر می رسد، فست فودهای ایرانی برای تبلیغات به آژانس های تبلیغاتی حرفه ای مراجعه نمی کنند و ترجیح می دهند با یک نفر مسلط به «فوتوشاپ» یا «کورل دراو» تنها یک خروجی گرافیکی آمادۀ چاپ کنند ! که از همین روی هم تمام تبلیغات فست فود و پیتزا در ایران، به تصویر یک پیتزا (آن هم نه پیتزای خودشان، بلکه تصاویر دانلود شده از istock و نظایر آن) اکتفا کنند و نهایتاً لیست منویشان را کنارش بگذارند.

اما در دنیا چنین نبوده است ! به تعدادی از تبلیغ های پیتزا در سال 2016 نگاه کنید. (قبلاً تبلیغات جالب پیتزا را در اینجا منتشر کرده بودیم)

ادامه مطلب...

نگاهی جامع به مفهوم توسعه اقتصادی 4

معیارهای توسعه اقتصادی

با توجه به تعاریف رشد و توسعه اقتصادی كه قبلاً به آنها اشاره گردید در تعاریف رشد و توسعه بین اقتصاددانان وحدت نظر كامل وجود ندارد و هر یك معیار یا معیارهایی را برای توسعه مد نظر قرار داده و با توجه به این معیار یا معیارها به تعریف توسعه اقتصادی پرداخته‌اند.

به عبارت دیگر اختلاف در تعاریف توسعه اقتصادی به این موضوع برمی‌گردد كه هر یك از علمای اقتصادی یك یا چند عامل مختلف از قبیل سرمایه گذاری نیروی انسانی، فرهنگ، ساختارها و بنیانها، موسسات اجتماعی، منابع طبیعی، تكنولوژی و غیره را راهنما و سنگ زیرین توسعه اقتصادی دانسته و به جهت اهمیتی كه برای هر یك از عوامل فوق قائل هستند مبادرت به تعریف توسعه اقتصادی می‌نماید.

ادامه مطلب...

در بازاریابی با اینستاگرام مرتکب این اشتباهات نشوید

در بازاریابی با اینستاگرام مرتکب این اشتباهات نشویددر حال حاضر یکی از محبوبترین شبکه های اجتماعی، اینستاگرام است که کاربران در آن به اشتراک تصاویر و ویدئو می پردازند. محبوبیت این شبکه اجتماعی می تواند به شما در امر بازاریابی، تبلیغات و .. کمک شایانی کند. بر اساس تحقیقات صورت گرفته، در حال حاضر این شبکه اجتماعی بالغ بر 300 میلیون کاربر از سرتاسر دنیا دارد. به دلیل ویژگی به اشتراک گذاری تصاویر این امکان به خیلی از صاحبان کسب و کار داده می شود که محصولات خود را به نمایش گذاشته و به بازاریابی آن ها بپردازند. در اصل بسیاری از صاحبان کسب و کارها سیاست هایی را برای جذب دنبال کننده در اینستاگرام اتخاذ می کنند تا به وسیله آن ها بتوانند محصول خودشان را بهتر معرفی کنند.

ادامه مطلب...

صفحه 3 از 164

آگهی

ورود یا ثبت نام



فیلم مدیریتی : وال استریت Wall Street : Money Never Sleeps

در ادامه فیلمهای قبلی که تحت عنوان فیلمهای مدیریتی معرفی کرده بودیم، در اینجا قصد معرفی و ارائه لینک دانلود رایگان فیلم سینمایی...

ادامه مطلب...
More:

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

گوگل پلاس یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام