مجتمع فنی تهران میرداماد

پایگاه اطلاع رسانی صنعت -بازاریابی دیجیتال را جدی نگیرید، حذف می شوید - صفحه 2

بازاریابی دیجیتال را جدی نگیرید، حذف می شوید

شما و شرکت تان از کدام گروه هستید؟ آنها که هنوز بازاریابی دیجیتال را جدی نگرفته اند؟ یا شما هم اهمیت بازاریابی دیجیتال را درک کرده اید و در تلاش برای به خدمت گرفتن آن هستید ؟

این روزها دنیای کسب و کار بیش از پیش رقابتی شده است و به همین دلیل تبلیغات به بخش جدایی ناپذیر کسب و کار تبدیل شده است به گونه ای که که شرکت‌ها برای جا نماندن از این دنیای پررقابت، هزینه های میلیاردی می‌کنند تا شهروندان در گوشه و کنار شهرها و رسانه‌ها شاهد خودنمایی شرکت‌ها باشند، به گونه ای که براساس آمار سایت emarketer شرکت‌ها در سال 2014 بیش از 488میلیارد دلار صرف تبلیغات از طریق تمام رسانه‌های سنتی و نوین کرده‌اند و این رقم با رشد پنج درصدی از مرز 513میلیارد دلار در سال 2015 گذشت و پیش‌بینی می‌شود این رقم تا سال 2020 به 674 میلیارد دلار برسد.

ادامه مطلب...

شایعه ها با برندها چه می کنند : از پشمک حاج عبدالله تا پاکبان

برچسب ها: بازاریابی

احتمالاً داستان موسیقی «یونایتد گیتارها را می شکند» را شنیده اید یا خوانده اید ! گیتاریستی که با خطوط هواپیمایی یونایند به سفر می رود و به دلیل حمل نادرست بار، گیتار وی می شکند. وقتی آقای گیتاریست برای دریافت خسارت به مسئولین مراجعه می کند و موفق به دریافت خسارتش نمی شود، بنابراین اقدام به ساخت موسیقی با نام United Breaks Guitar می کند و شهرت موسیقی به حدّی می رسد که باعث تخریب برند یونایتد می شود ! حالا ببینیم اتفاقات مشابهی که برای برندهای ایرانی می افتد چیست.

ادامه مطلب...

تبلیغ جالب و هیجان انگیز هنکل برای پریل+ویدیو

در پایگاه اطلاع رسانی صنعت، قبلاً در مورد بازاریابی چریکی (یا همان بازاریابی پارتیزانی) صحبت کرده بودیم و در مطلبی با عنوان «تبلیغ محیطی و خلاقانه آریل» به گونه ای از ترکیب تبلیغات محیطی و تلویزیونی اشاره کرده بودیم. در سال 1387 که این مطالب را می نوشتم، تصور نمی کردم که فضای بازاریابی و تبلیغات در ایران 7 سال بعد یک تبلیغ خلاق و هیجان انگیز را تجربه کند.

نگارنده پیش از مشاهدۀ تبلیغی که موضوعِ این یادداشت است نیز از شواهد دیگر، به وضوح دریافته بود که «هنکل پاکوش» و برند پریل یک گام از رقبای خود در صنایع شوینده جلوتر است، برندی که در زمانی کوتاه سهم قابل توجهی از بازار مایع ظرفشویی را از رقبای گردن کلفت خود مثل پاکسان و دیگران ربوده بود. حالا در این ویدیو می توانید اقدام جالب تبلیغاتی پریل در مجتمع تجاری ارگ تهران واقع در تجریش را مشاهده کنید. این تبلیغ که ترکیبی که از تبلیغ محیطی و سپس گزارش آن تبلیغ تلویزیونی و ... است، جذابیت فوق العاده ای دارد.

ادامه مطلب...

چگونه تفکر کارآفرینی داشته باشیم؟

چگونه تفکر کارآفرینی داشته باشیم؟شاید موفقیت در ذهن هر شخصی متفاوت باشد اما یک رکن مشترک در معنای حقیقی این واژه وجود دارد و آن هم این است که رسیدن به موفقیت، تنها یک مقصد نیست بلکه سفری است بلند مدت. زیرا زمانی که به آنچه می خواهید می رسید، سپس باید بیاموزید که چگونه موفقیت خود را حفظ کنید. فراموش نکنید که خاصیت کارآفرینی در این است که هیچ نوع مسیر شغلی مشخص و تضمینی برای موفقیت وجود ندارد. اما پیش از هر چیزی، آنچه مهم است داشتن تفکر و دیدگاه کارآفرینی است، چه بسا که در سفر خود به سوی موفقیت فراز نشیب های زیادی در انتظار شماست و داشتن تفکری ساختاریافته و طرز فکر صحیح در این مسیر می تواند بسیار مفید واقع شود.

یک کارآفرین کسب و کاری را راه اندازی می کند و می داند که هم احتمال شکست وجود دارد و هم احتمال موفقیت. اگر با شکست روبرو شد کسب و کار دیگری را شروع خواهد کرد و اگر با موفقیت همراه بود، احتمال آن وجود دارد که پیش از واگذاری آن و تنها تا شروع دوباره ی یک حرفه، فقط چند سال وقت صرف کند. در این مقاله، 6گام برای ایجاد تفکر کارآفرینی به منظور رسیدن به موفقیت آمده است، که شما را به خواندن آن دعوت می نماییم.

ادامه مطلب...

صفحه 2 از 164

ورود یا ثبت نام



فیلم مدیریتی : وال استریت Wall Street : Money Never Sleeps

در ادامه فیلمهای قبلی که تحت عنوان فیلمهای مدیریتی معرفی کرده بودیم، در اینجا قصد معرفی و ارائه لینک دانلود رایگان فیلم سینمایی...

ادامه مطلب...
More:

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

گوگل پلاس یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام