قبل از آنکه یک برند را خلق کنید باید تمامی جوانب را بسنجید و به همه چیز فکر کنید، از لگوی کسب و کارتان تا رنگ سازمانی و شعارهای تبلیغاتی، علاوه بر این یک برند به یاد ماندنی، باید پیامی قدرتمند و تمامی ملزومات قانونی نظیر اخذ علامت تجاری را داشته باشد.
ادامه مطلب...بازاریابی جاذبه ای یکی از ابزارهای کاربردی و موثر بازاریابی آنلاین برای موفق شدن بویژه در کسب و کارهای نوپا است. با استفاده از بازاریابی جاذبه ای، قادر هستید توقع نرخ تبدیل تا ۱۲ درصد را داشته باشید که در اصل نسبت به زمانی که از این نوع بازاریابی استفاده نمی کنید دوبرابر افزایش می یابد.
ادامه مطلب...
شعار تبلیغاتی یک جمله یا گروه کوچکی از لغات می باشد که به صورت خاصی در کنار یکدیگر قرار گرفتهاند تا هویت و ماهیت یک برند یا شرکت را به نمایش بگذارند، هرچه انتخاب این شعار هوشمندانه تر باشد می تواند باعث ایجاد یک تحول یا شگفتی در یک کسب و کار شود.
ادامه مطلب...
سامسونگ، ال جی، کیا، هیوندای، دوو و .... ! کم نیستند برندهای کره ای در ایران. روزهای گذشته با حضور هیات بلندپایه کره ای (البته منظور کره جنوبی است !) اتفاق تاریخی در روابط بین دو کشور رخ داد. اخبار مختلف نشانی از عقد توافقنامه های بزرگ بین دو کشور داشتند. اما اتفاق جالبی که رخ داده بود، تعداد بالای بیلبوردهای تبلیغاتی سامسونگ و ال جی در خوش آمدگویی به خانم پاک کوئن های رییس جمهور کره جنوبی بود. البته پربیراه هم نیست، ال جی و سامسونگ گویی در خانه خودشان هستند، بازارِ گروه وسیعی از لوازم خانگی و الکترونیکی و ... ایران در اختیار این دو برند است ! می خواهیم در مورد برند ملی کره جنوبی و سه گانه ای که روزهای گذشته با حضور سامسونگ، ال جی و پاک کوئن های رخ داد صحبت کنیم.
ادامه مطلب...حضور برخی خودروها در بازار خودروی کشور آنقدر نهادینه و قدیمی شده است که خرید و فروش آنها امری بسیار عادی و روتین تصور میشو...
ادامه مطلب...کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است