پس از چندین سال تحریم های سخت، اکنون ایران در شرایط بهتری قرار دارد. وجود بازاری دست نخورده در قلب خاورمیانه که چندین سال از بازاهای بین المللی دور مانده این فرصت را هم برای شرکت های داخلی و هم شرکت های خارجی فراهم نموده که فرصت های جدیدی را در زمینه ی کاری خود تجربه کنند.
یکی از مهم ترین و جدی ترین مباحث برای استفاده از این فرصت، استفاده از مدیریت صحیح، موثر و کارآمد است. اگرچه سال هاست که رشته ی مدیریت در کشور ما تقریبا در تمامی شهرها تدریس می شود اما مباحث تدریس شده در دانشگاه اغلب قدیمی و غیر کارآمد شده اند و یا محتوایی را در برمیگیرد که سودمندی مستقیمی برای کارکنان سازمان در برندارد.
برای پر کردن این خلا، هر روزه ده ها و شاید صد ها رویداد وهمایش مدیریتی توسط افراد حرفه ای در سراسر کشور برگزار می شود.در حال حاضر تعداد معدودی از رسانه ها وجود دارند که امکان پی گیری و ثبت نام در این همایش ها را برای کاربران امکان پذیر می سازند. وب سایت ایوند به عنوان مرجع رویدادهای کشور یکی از وب سایت هایی است که دوره های مدیریتی و کسب و کار زیادی در آن تعریف می شود.دوره های بازاریابی، منابع انسانی، مدیریت پروژه و بسیاری از رویدادهای دیگر که توسط اساتید مطرح در این رشته ها برگزار می شود در این وب سایت ثبت می شوند که امکان ثبت نام در آن ها وجود دارد.
ادامه مطلب...
هدف از «Benchmarking» یا الگوبردای آگاهانه، استفاده از شاخصی معین جهت مقایسه عملکردها با یکدیگر است. شایان ذکر است که میان تقلید کورکورانه و الگوبرداری آگاهانه تفکیک قائل شویم. زیرا الگوبرداری آگاهانه در صورتی که به شیوه صحیح پیادهسازی شود، بسیار موثر واقع خواهد شد. به همی دلیل این شیوه الگوبرداری، نوعی یادگیری موثر از تجربه های خود و دیگران است و باعث ترویج نوآوری و ابتکار می گردد.
ادامه مطلب...
کلوین کلاین (Calvin Klein) از برندهای معروف در صنعت مد است. اولین قدم برای طی کردن مسیر موفقیت در این مجموعه بسیار تصادفی رخ داد اما کلوین بعد از آن برای حفظ جایگاه و پیشرفت در صنعت مد تلاش کرد تا به رعایت دو اصل پایبند باشد.
قیمت بیلبوردهای تبلیغاتی، آن هم در تهران سر به فلک می کشد ! هر کسب و کاری امکان استفاده از تابلوهای تبلیغاتی را در شهر تهران ندارد، مخصوصاً اگر یک کمپین گسترده باشد و تعداد تابلوهای تبلیغاتی در شهر افزایش یابد، باید متوجه شویم که سرمایه گذاری قابل توجهی روی برندسازی و تبلیغات آن شده است. بیمه تجارت نو که وابسته به بانک تجارت است و فعالیت خود را در بازار بیمه کشور از اواخر سال 94 آغاز کرده است. در بهار 95، کمپین ورود به بازار خود را کلید زد ! کمپینی که با اشتباهی تامل برانگیز و معنادار همراه بوده است. تابلوهای تبلیغاتی نسبتاً زیادی در شهر تهران، میزبان کمپین تبلیغاتی بیمه تجارت نو هستند و همگی (بدون استثنا) اشتباه فاحش اشاره شده را همراه دارند. در ادامه ضمن ارائه تصاویری از این بیلبورهای تبلیغاتی، به بررسی علل احتمالی بروز این خطا پرداخته ایم.
ادامه مطلب...
حضور برخی خودروها در بازار خودروی کشور آنقدر نهادینه و قدیمی شده است که خرید و فروش آنها امری بسیار عادی و روتین تصور میشو...
ادامه مطلب...کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است