پایگاه اطلاع رسانی صنعت -سامسونگ و ال جی؛ خالق برند ملی کره جنوبی در ایران - صفحه 8

سامسونگ و ال جی؛ خالق برند ملی کره جنوبی در ایران

سامسونگ، ال جی، کیا، هیوندای، دوو و .... ! کم نیستند برندهای کره ای در ایران. روزهای گذشته با حضور هیات بلندپایه کره ای (البته منظور کره جنوبی است !) اتفاق تاریخی در روابط بین دو کشور رخ داد. اخبار مختلف نشانی از عقد توافقنامه های بزرگ بین دو کشور داشتند. اما اتفاق جالبی که رخ داده بود، تعداد بالای بیلبوردهای تبلیغاتی سامسونگ و ال جی در خوش آمدگویی به خانم پاک کوئن های رییس جمهور کره جنوبی بود. البته پربیراه هم نیست، ال جی و سامسونگ گویی در خانه خودشان هستند، بازارِ گروه وسیعی از لوازم خانگی و الکترونیکی و ... ایران در اختیار این دو برند است ! می خواهیم در مورد برند ملی کره جنوبی و سه گانه ای که روزهای گذشته با حضور سامسونگ، ال جی و پاک کوئن های رخ داد صحبت کنیم.

ادامه مطلب...

راهکارهای محافظت از کسب و کار

استارتاپ ها یا شرکت‌های نوپا، بسیار شکننده هستند. این کسب و کارها مستعد نوسان‌های پیش بینی نشده ای در علایق مصرف کننده، گردش‌کار بدون ثبت مدارک، ظهور رقبا و هزاران پیچیدگی مالی می باشند، به همین دلیل تعجبی ندارد که اکثریت این شرکتها با شکست روبرو می شوند، حتی با وجود اینکه با ایده های نو و خلاقانه ای کسب و کار خود را شروع کرده باشند.

ادامه مطلب...

انتقال حرفه ای پیام در فضای آنلاین

برچسب ها: بازاریابی

کسب و کارهای کوچک و متوسط همواره به دنبال جذب مشتریان احتمالی خود از طریق ایجاد سر و صدا هستند و از طرفی مصرف‌کنندگان مدام در حال چشمپوشی از تبلیغات تلویزیونی و عضو شدن در کانال‌ها و شبکه‌هایی هستند که فاقد تبلیغات هستند. در فضای مجازی نیز افراد مرورگرهای خود را به افزونه‌های مسدود‌کننده تبلیغات مجهز کرده‌اند و از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند که حداقل تبلیغات را داشته باشند.

برای جلوگیری از این اتفاقات و نادیده گرفته شدن تبلیغات، بازاریابان فضای دیجیتال باید پیام خود را به صورت حرفه ای به جامعه هدف خود براساس نیازهایشان نمایش دهند. هنگامی که کسب‌وکارهای کوچک به ارتباط با مشتریان خود از طریق فراهم کردن اطلاعات به جای تبلیغ های فروش می‌پردازند؛ آنها به این اطلاعات گوش فرا می‌دهند. در این صورت پیام برند دیگر مزاحمت نداشته و اطلاعات با ارزش را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد.

ادامه مطلب...

فرهنگ کسب و کار در صربستان

برچسب ها: کشورها

آگاهی از فرهنگ کسب و کار در کشورهای مختلف، می تواند یکی از الزامات پیش از ورود به فضای کسب و کار بین المللی باشد. قبلاً در مورد فرهنگ کسب و کار در ژاپن، فرهنگ کسب و کار در ایتالیا و برخی کشورهای دیگر، مطالبی را منتشر نموده بودیم، اکنون در اینجا می خواهیم پیرامون فرهنگ کسب و کار در صربستان، این کشور واقع در منطقه بالکان صحبت کنیم.

صربستان یا همان جمهوری صربستان در مرکز جنوب شرق اروپا قرار است. حکومت نوین صربستان در سال ۱۸۱۷ در پی قیام دوم صرب‌ها به‌وجود آمد. پس از پایان جنگ جهانی دوم مرزهای امروزی این کشور شکل گرفت. در آن زمان صربستان یک واحد فدرال درون جمهوری فدرال سوسیالیستی یوگسلاوی شد. پس از آنکه مونته‌نگرو از اتحاد صربستان و مونته‌نگرو جدا شد، صربستان در سال ۲۰۰۶ دوباره پس از فروپاشی یوگسلاوی در سال ۱۹۹۰ به وضعیت حکومت منفرد درآمد. این کشور دو استان خودمختار دارد: کوزوو و متوهیا در جنوب، و ویوودینا در شمال. با اینکه کوزوو اعلام استقلال کرده است اما همچنان زیر نظر نمایندگان موقت سازمان ملل اداره می‌شود.

ادامه مطلب...

صفحه 8 از 164

آگهی

ورود یا ثبت نام



کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

گوگل پلاس یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام