مجتمع فنی تهران میرداماد

پایگاه اطلاع رسانی صنعت -شاخص NPS چگونه وفاداری مشتریان را اندازه می گیرد - صفحه 5

شاخص NPS چگونه وفاداری مشتریان را اندازه می گیرد

برچسب ها: بازاریابیرقابت

میزان وفاداریِ مشتریان یا شناسایی مشتریان وفادار برای هر کسب و کاری، مهم و ضروری است، و معمولاً صاحبان کسب و کارها، علاقۀ زیادی به اندازه گیری این شاخص دارند. اما بسیاری از مدیران نمی دانند چه طور آن را به طور موثر اندازه گیری کنند. مشتریان شما تا چه حد وفادار هستند؟ دربارۀ محصولات و یا خدمات شما به دیگران چه می گویند؟ آیا شما را به دیگران معرفی می کنند و نظر مثبت شان درباره شما دهان به دهان می چرخد؟ برای پاسخ به این قبیل سوالات، به شاخص NPS توجه می کنیم. شاخص NPS یک معیار اندازه گیریِ نسبتاً ساده است که به کسب و کارها در سنجش میزان احتمال این که مشتریان، کالاها و یا خدمات آن ها را به دیگران معرفی کنند، کمک می کند. NPS یک شاخص هدایتگر است، و زمانی که بهینه استفاده شود، می تواند پیش بینی کنندۀ میزان تعامل و رشد مشتریان در آینده باشد. از آن جایی که NPS امکانِ سنجش میزان رضایت مشتری در لحظه را می دهد، به مدیریت این فرصت را می دهد که با توجه به بازخورد مشتریان، برای بهبود عملکرد تصمیمات سریع بگیرد.

ادامه مطلب...

بازاریابی به سبک بیسکویت گرجی در روز تولد محمدرضا شجریان

بازاریابی لزوماً به معنای اجارۀ بزرگترین بیلبورد شهر یا طولانی ترین تیزر تبلیغاتی در تلویزیون و ... نیست ! بعضی وقتها، یک ایدۀ نو و یک خلاقیت در ارسال پیام، شیوۀ موثرتر و بهتری برای بازاریابی است. کاری که بیسکویت گرجی در روز تولد محمدرضا شجریان با ویدیویی که در ادامه می توانید تماشا کنید، به بهترین شکل انجام داد. در واقع بیسکویت گرجی، بازاریابی در شبکه اجتماعی را به بهترین شکل انجام داده است. ویدیوی مربوطه را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

ادامه مطلب...

اشتباهات مرگبار مدیران کسب و کارهای بزرگ

اشتباهات مرگبار مدیران کسب و کارهای بزرگ

مهم نیست که چقدر یک کسب و کار به قدرت رسیده است، از برند انرون گرفته تا فولکس‌واگن، در صورتی که مدیران این کسب وکارها ثبات قدم در مسیر هدف نباشند، ممکن است  در مقابل چشمان وحشت‌زده‌ی ما،به سمت نابودی کشیده شوند. اما تراژدی واقعی موقعی رخ می دهد که مدیران عادی، با تمام مهارتهایی که دارند، دائم با اشتباهاتی که از سوی خودشان قابل تشخیص نیست، اما دیگران به‌وضوح متوجه آنها هستند، خود را نابود کنند. در این مقاله تصمیم گرفتیم تا به ۷ اشتباه رایج و مرگبار مدیران که همه را به وادی نابودی می کشاند، اشاره کنیم. در اکثر مواقع، این شکاف‌های خفیف و اغلب ناخواسته در ویژگی ثابت قدمی مدیران شکل می گیرد که باعث می شود تمام اعضای آن کسب و کار را از قافله عقب نگه می‌دارند. این مدیران با وجود توانایی‌های بالقوه‌ای که دارند، به خود و کارمندان‌شان آسیب وارد می کنند.

ادامه مطلب...

دنیا جهانبخت و تبلیغ برای بستنی دومینو

برچسب ها: بازاریابی

عکس تبلیغاتی خانم دنیا جهانبخت برای محصول جدید دومینو (بستنی هندوانه ای) ! خانم جهانبخت نه بازیگر است، نه مجری است، نه خواننده است و ... اما یکی از برندهای شناخته شده در صنعت لبنیات کشور برای تبلیغ محصولش از وی استفاده کرده است ! این اقدام و شهرت وی به لحاظ اجتماعی به شدت قابل بررسی است، اما در اینجا ما از منظر یک اقدام تبلیغاتی به بررسی «دنیا جهانبخت و تبلیغ برای بستنی دومینو» می پردازیم.

ادامه مطلب...

صفحه 5 از 164

آگهی

ورود یا ثبت نام



فیلم مدیریتی : وال استریت Wall Street : Money Never Sleeps

در ادامه فیلمهای قبلی که تحت عنوان فیلمهای مدیریتی معرفی کرده بودیم، در اینجا قصد معرفی و ارائه لینک دانلود رایگان فیلم سینمایی...

ادامه مطلب...
More:

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

گوگل پلاس یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام