برای شرکت رایگان در وبینار رابگان جهش های طلایی کسب و کار در ایران ١٤٠٠ روی لینک زیر کلیک کنید

زمان برگزاری چهارشنبه 17 آذر ماه : اطلاعات بیشتر : 02122968244 و 09039119939

فرصتثبت نام رایگان به تعداد محدود، در «جهش های طلایی کسب و کار»فرصت


پایگاه اطلاع رسانی صنعت -با گفتگوی آنلاین‫ jivochat بیشتر بفروشید ! - صفحه 4

دوره دیجیتال مارکتینگ

با گفتگوی آنلاین‫ jivochat بیشتر بفروشید !

صاحبان وبسایت و مدیران کسب و کارهای اینترنتی، همواره با دو دغدغه مهم روبرو هستند، اول این که چگونه ترافیک بیشتری به وبسایتشان بیاورند و دوم این که چگونه از ترافیکی که به دست آورده اند، بیشتر پول دربیاورند و بفروشند ! دغدغه دوم یعنی افزایش فروش بسیار مهم است، دغدغه ای که در تمام کسب و کارها از کارخانه ها تا دفاتر و مغازه ها وجود دارد و ذهن صاحب کسب و کار را به خود مشغول نموده است، می خواهم برای همین موضوع سرویس چت آنلاین (گفتگو و پشتیبانی آنلاین) Jivochat را به شما معرفی کنم.app

ادامه مطلب...

بازاریابی دیجیتال را جدی نگیرید، حذف می شوید

شما و شرکت تان از کدام گروه هستید؟ آنها که هنوز بازاریابی دیجیتال را جدی نگرفته اند؟ یا شما هم اهمیت بازاریابی دیجیتال را درک کرده اید و در تلاش برای به خدمت گرفتن آن هستید ؟

این روزها دنیای کسب و کار بیش از پیش رقابتی شده است و به همین دلیل تبلیغات به بخش جدایی ناپذیر کسب و کار تبدیل شده است به گونه ای که که شرکت‌ها برای جا نماندن از این دنیای پررقابت، هزینه های میلیاردی می‌کنند تا شهروندان در گوشه و کنار شهرها و رسانه‌ها شاهد خودنمایی شرکت‌ها باشند، به گونه ای که براساس آمار سایت emarketer شرکت‌ها در سال 2014 بیش از 488میلیارد دلار صرف تبلیغات از طریق تمام رسانه‌های سنتی و نوین کرده‌اند و این رقم با رشد پنج درصدی از مرز 513میلیارد دلار در سال 2015 گذشت و پیش‌بینی می‌شود این رقم تا سال 2020 به 674 میلیارد دلار برسد.

ادامه مطلب...

شایعه ها با برندها چه می کنند : از پشمک حاج عبدالله تا پاکبان

برچسب ها: بازاریابی

احتمالاً داستان موسیقی «یونایتد گیتارها را می شکند» را شنیده اید یا خوانده اید ! گیتاریستی که با خطوط هواپیمایی یونایند به سفر می رود و به دلیل حمل نادرست بار، گیتار وی می شکند. وقتی آقای گیتاریست برای دریافت خسارت به مسئولین مراجعه می کند و موفق به دریافت خسارتش نمی شود، بنابراین اقدام به ساخت موسیقی با نام United Breaks Guitar می کند و شهرت موسیقی به حدّی می رسد که باعث تخریب برند یونایتد می شود ! حالا ببینیم اتفاقات مشابهی که برای برندهای ایرانی می افتد چیست.

ادامه مطلب...

تبلیغ جالب و هیجان انگیز هنکل برای پریل+ویدیو

در پایگاه اطلاع رسانی صنعت، قبلاً در مورد بازاریابی چریکی (یا همان بازاریابی پارتیزانی) صحبت کرده بودیم و در مطلبی با عنوان «تبلیغ محیطی و خلاقانه آریل» به گونه ای از ترکیب تبلیغات محیطی و تلویزیونی اشاره کرده بودیم. در سال 1387 که این مطالب را می نوشتم، تصور نمی کردم که فضای بازاریابی و تبلیغات در ایران 7 سال بعد یک تبلیغ خلاق و هیجان انگیز را تجربه کند.

نگارنده پیش از مشاهدۀ تبلیغی که موضوعِ این یادداشت است نیز از شواهد دیگر، به وضوح دریافته بود که «هنکل پاکوش» و برند پریل یک گام از رقبای خود در صنایع شوینده جلوتر است، برندی که در زمانی کوتاه سهم قابل توجهی از بازار مایع ظرفشویی را از رقبای گردن کلفت خود مثل پاکسان و دیگران ربوده بود. حالا در این ویدیو می توانید اقدام جالب تبلیغاتی پریل در مجتمع تجاری ارگ تهران واقع در تجریش را مشاهده کنید. این تبلیغ که ترکیبی که از تبلیغ محیطی و سپس گزارش آن تبلیغ تلویزیونی و ... است، جذابیت فوق العاده ای دارد.

ادامه مطلب...

صفحه 4 از 166

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام