مجتمع فنی تهران میرداماد

پایگاه اطلاع رسانی صنعت -بازاریابی و تبلیغات ویدیویی بیمه دی به شیوه ویروسی+ویدیو - صفحه 4

بازاریابی و تبلیغات ویدیویی بیمه دی به شیوه ویروسی+ویدیو

این روزها گروه وسیعتری از کسب و کارها و مدیران، بازاریابی ویروسی و تبلیغات ویروسی را شناخته اند و از آن استفاده می کنند. بیمه دی، با شعار بسیار  خوبِ بیمه دی برای جبران، اخیراً یک ویدیو را به صورت viral در شبکه های اجتماعی خصوصاً تلگرام، منتشر کرده است، که باید برنامه ریزی، اندیشه و جسارت مدیران بازاریابی بیمه دی را به خاطر این اقدام تبلیغاتی مورد تحسین قرار داد. به نظر نگارنده این ویدیوی تبلیغاتی (البته تقریباً تبلیغ غیرمستقیم) بهترین نمونه کار شده از این دست در فضای کسب و کار ایران است. پیشنهاد می کنم، حتماً ویدیو را از ادامه مطلب مشاهده کنید.

ادامه مطلب...

از خواسته های مشتری تا درک بازار

اجازه دهید ابتدا به بررسی دقیق اولین گام فرآیند بازاریابی بپردازیم، یعنی درک بازار و نیازها و خواسته های مشتری. بازاریابی در محیطی مستقل عمل نمی‌کند، بلکه محیط آن پیچیده و کاملا در حال تغییر است. دیگر بازیگران این محیط مثل تامین‌کنندگان، واسطه‌ها، مشتری‌ها و مردم ممکن است علیه شرکت عمل کنند. نیروهای محیطی اساسی یعنی ترکیب جمعیتی، اقتصادی، طبیعی، فناوری، سیاسی و فرهنگی، فرصت‌های بازاریابی را شکل داده، تهدیدهایی مطرح می‌کنند و بر توانایی شرکت در چگونگی خدمت‌رسانی به مشتریان و برقراری رابطه سودمند با آنها تاثیر می‌گذارند. برای درک بازاریابی و تهیه استراتژی‌های موثر، ابتدا باید محیطی که بازاریابی در آن انجام می‌شود را بشناسیم. (در همین ارتباط مقاله نیاز، خواسته و تقاضا را بخوانید)

ادامه مطلب...

زبان بدن در برقراری ارتباطات معجزه می کند

برای همه ما پیش آمده است که چیزهایی را از دیگران شنیده ایم اما نتوانستیم آن را باور کنیم یا اینکه در مراودات خود حس کرده ایم گویا چیزی غلط است و به درستی پیش نمی‌رود؟ یا در جایی گفته شده «بله» اما با حرکات سر و بدن پاسخ منفی برداشت کرده ایم. به منشا اختلاف بین آنچه می‌شنوید یا می‌گویید با آنچه استنباط می‌شود، ارتباط غیرکلامی یا زبان بدن گفته می‌شود. با بالا بردن درک خود از علائم و نشانه‌های زبان بدن، نه تنها میتوانید به شناخت بالایی از اطرافیانمان برسیم بلکه می توانیم ارتباط بهتری با آن ها برقرار کنیم. بعضی اوقات حرکات، رفتارها یا تغییرات در چهره شخص چه به صورت ظریف و نامحسوس یا بسیار مشهود، بیانگر چیزی است که در ذهن ما می گذرد. لذا در جهت ایجاد ارتباط موثرتر، باید شناخت خود را نسبت به موضوعات پیرامون زبان بدن ارتقا بدهیم.

ادامه مطلب...

روابط دوستانه در محیط کار از ضرورت تا الزام

این روزها اگر بخواهید فرد کاملاً مناسب در یک شغل باشید، به چیزی بیش از نشان دادن مهارت های قوی و اشتیاق به حوزه مورد نظر نیاز دارید. همچنین شرکت های بیشتر و بیشتری خواستار یافتن فردی هستند که تناسب فرهنگی خوبی با آنها داشته باشد. معنای این جمله بین سازمان ها و صنایع مختلف می تواند متفاوت باشد؛ اما این مفهوم را می رساند که مهم نیست رزومه شما تا چه حد قوی و پاسخ های شما به مصاحبه تا چه حد بدون اشکال است، اگر تناسب درستی با شرکت نداشته باشید، پیشنهاد شغلی نیز به شما داده نخواهد شد. باید بگوییم که تعیین تناسب فرد با سازمان از طریق مجموعه ای از مصاحبه ها یا جلسات شخصی می تواند دشوار باشد، تعداد زیادی از افراد جذب شرکت ها می شوند اما به سرعت درمی یابند که اشتباه کرده اند، اما نه به این خاطر که نمی دانند چگونه آن کار را انجام دهند. در واقع می خواهم بگویم، که روابط دوستانه در محیط کار، ممکن است برای صاحبان کسب و کارها و کارفرماها مهم شده باشد. این مقاله را بخوانید، تا در این مورد بیشتر آگاهی کسب کنید.

ادامه مطلب...

صفحه 4 از 164

آگهی

ورود یا ثبت نام



فیلم مدیریتی : وال استریت Wall Street : Money Never Sleeps

در ادامه فیلمهای قبلی که تحت عنوان فیلمهای مدیریتی معرفی کرده بودیم، در اینجا قصد معرفی و ارائه لینک دانلود رایگان فیلم سینمایی...

ادامه مطلب...
More:

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

گوگل پلاس یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام